Veiksniai, turintys įtakos valdytojų atlyginimams


Ekonomikos referatas.

Įvadas. Išleista literatūra su sprendimo būdais. Įnašas. Panaudoti duomenys. Viršininkų atlyginimų svyravimo paaiškinimas. Pagrindinės linijos rezultatai. Tvirtumo tikrinimas. Ar yra susiliejimas valdytojų atlyginimuose. Palyginimas su Lietuva. Išvados. Naudota literatūra.


Čia bus išnagrinėtos, 48 JAV valstijų valdytojų algos bei valstybės veiksniai. Valstybės biudžeto apskaičiavimo organizacijoje nustatomos asmeninės pajamos, gyventojų nedarbo lygis ir, galime sakyti, jog valstybės vyriausybės užimtumas yra pagrindinis lemiantys viršininko atlyginimą. Atrodo, kad didelė suma konvergencijos tarp atlyginimų per keturiasdešimt metų imties laikotarpį, mažesnio darbo užmokesčio narės, 1961 metais patyrė spartesnį ekonomikos augimą savo viršininkų atlyginimams. Taigi, rezultatai patvirtina, kad viršininko atlyginimas visų pirma yra paremtas atsakomybe matuojant ekonominį dydį, valstybės ir valstybės vyriausybės dydį.

Nedaug nuveikta modeliuojant politikų kompensacijas. Nors piniginiai mokėjimai turėtų vaidinti antraeilį vaidmenį politikui "darbo jėgos pasiūlos" sprendimu per 1961-2001 laikotarpį, mes nustatėme didelį politikų darbo užmokesčio skirtumą tarp įvairių valstijų. Per šį dvejų metų laikotarpį vidutiniškai 48 valstijų augimo tempas buvo 8.66 procentų su standartiniu nuokrypiu - beveik 15 procentų.

Ankstesni dokumentai rodė, kad ištyrus Valdytojų algų veiksnius, šie parodo rodiklius tokius kaip: valstybės išlaidos, valstybės gyventojų pajamos, regioninės valdžios užimtumas ir valstybiniai mokesčiai, kurie yra labai svarbūs. Tačiau, metodai ir rezultatai svyravo tarp ankstesnių tyrimų.

Šiame dokumente įvertinti ankstesni tyrimai ir pateikti vertinimai lemiantys pakeitimus valstybės valdytojų atlyginimų sutartyse. Nors aiškinamieji kintamieji, nustatyti ankstesniuose tyrimuose čia įtraukti į dokumentą, tačiau yra papildomų ekonomiškai prasmingų veiksnių. Mūsų rezultatai rodo, kad fiskalinės sutartys ar biudžeto kintamieji prisidėjo prie atlyginimų pokyčio per tam tikrą imties periodą. Kyla valdytojų kompensacijos, tačiau atvirkščiai kinta valstybės pajamos, ir tai patvirtina Di Tella ir Fisman (2004) išvadas. Be to, rezultatai patvirtina, kad vienam gyventojui aktualu gyventojų pajamų ir gyventojų nedarbo svarba. Nedarbo lygis ir ankstesni pokyčiai viršininko atlyginimo kitimui yra labai svarbūs veiksniai. Galiausiai, rezultatai rodo, konvergenciją 48 valstijų valdytojams mokėti didesnius atlyginimus.

Anksčiau Abraomo, Johnson ir Uyar darbuose (1994) buvo naudojamas skerspjūvio modelis - viršininko administracijos atsakomybė, "produktyvumui" ir "jėgai" paaiškinti pakitus viršininkų atlyginimams. Jų išvada buvo tokia, kad "atsakomybinė pozicija "(matuojama visų valstybės išlaidų) buvo teigiamas ir statistiškai reikšmingo poveikis viršininko atlyginimui. Tai labiausiai įtakojo gubernatorius padidintos "visos valstybės išlaidos". Taip pat buvo susiję su viršininkų atlyginimai, kurie buvo 0,13 procentų didesni.

Abraomas, Johnson ir Uyar taip pat nagrinėjo ir kitus du aiškinamuosius kintamuosius: Visų pirma - "našumas" (matuojamos pajamos vienam gyventojui - valstijos gyventojui) ir "galia" (matuoja Nacionalinės valdytojų asociacija (NKP) pagal elektros indeksą). Kiekvienas buvo silpnai (statistiškai) prijungtas prie gubernatoriaus užmokesčio variacijos. Tiksliau sakant, didesnis valstijos pajamos vienam gyventojui (produktyvumas), lėmė didesnį viršininko atlyginimą. Skaičiuojant šio kintamojo dydį (valstybės vienam gyventojui), Abraomas, Johnson ir Uyar atrado jog kiekvienu procentu padidėjusios valstybės valdytojų pajamos vienam gyventojui buvo susijęs su 0,28 procentų didesniu viršininko atlyginimu.

Galiausiai, aiškinamasis kintamasis "galia" turėjo didelę galią, bet buvo keista jog tai kovos su intuityvumu neigiamas ženklas. Taigi, valstybės gubernatorius su viršininko NKP galios indeksu ("Power"), kuris yra vienu procentu didesnis gavo vidutinį atlyginimą, kuris buvo 0,33 procentų mažesnis.

Abraomas, Johnson ir Uyar apsvarstė galimybę naudoti, bet ne oficialiai pranešti, keletą alternatyvių priemonių atsakomybės atžvilgiu, pavyzdžiui, skaičiuoti valstybėje dirbančių žmonių įplaukas i bendrąjį valstybės biudžetą. Jie pastebėjo, kad nors šios priemonės taip pat buvo reikšmingos, jie stipriai koreliavo visų valstybės išlaidų sumą (koreliacija didesnė nei 0,9) , deja, tai nebuvo įtraukta į pranešimo modelį. Dėl šių kitų kintamųjų, jų teiginiai buvo: "... reikia visko naudoti mažai, išskyrus išlaidų kintamuosius... "(Abraomas, Johnson ir Uyar).

  • Ekonomika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (4037 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 414 KB
  • Veiksniai, turintys įtakos valdytojų atlyginimams
    10 - 9 balsai (-ų)
Veiksniai, turintys įtakos valdytojų atlyginimams. (2016 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/veiksniai-turintys-itakos-valdytoju-atlyginimams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:02