Vejos pjovimo robotas „Bosch indego“


Marketingo skaidrės.

Vejos pjovimo robotas „Bosch indego“. Tikslas išanalizuoti pasirinktos prekės komplekso analizę. Apdirbimo plotas iki. Rinkos segmentavimas. Geografiniai požymiai Demografiniai požymiai Psichografiniai požymiai. Kainodaros strategijos. Nugriebimo strategija   Įsitvirtinimo. Paskirstymo strategijos. Intensyvaus paskirstymo strategija Atrankinio paskirstymo strategija Išimtinio paskirstymo strategija. Rėmimo veiksmai. Rėmimo priemonės. Prekės pristatymas parodoje Reklama per televizija Internetinė reklama Populiarinimas. Sąmata.


Tikslas: išanalizuoti pasirinktos prekės komplekso analizę. Uždaviniai: Charakterizuoti prekę; Nurodyti prekės rinkos segmentavimo kriterijus; Įvertinti kainų strategijų tikslus; Nurodyti prekės pateikimo būdą; Išanalizuoti prekės rėmimo veiksmus; Parinkti rėmimo priemones.

Nugriebimo strategija.  Įsitvirtinimo strategija. Skverbimosi strategija. Kainos ir kokybės strategija. Į konkurentus orientuotos kainos strategija.  Diferencijuotų kainų strategija.  Krintančios kainos strategija.  Kainų nuolaidų taikymo strategija. .

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (192 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 13420 KB
  • Vejos pjovimo robotas „Bosch indego“
    10 - 4 balsai (-ų)
Vejos pjovimo robotas „Bosch indego“. (2016 m. Kovo 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/vejos-pjovimo-robotas-bosch-indego.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:41