Verslas elektroninėje erdvėje – situacija ir perspektyvos


Verslo skaidrės. Verslas elektroninėje erdvėje – situacija ir perspektyvos. Darbo tikslas – išnagrinėti elektroninio verslo dabartine situacija ir jo perspektyvos. Elektroninio verslo samprata. El. verslo veikla. Apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu. El. verslo sandara. Elektroninio verslo sandara gali būti iliustruojama tokia išraiška El. El. verslo galimybės. Leidžia vykdyti el. veiklą santykinai mažomis sąnaudomis. El. verslo problemos. Personalizavimas sukelia privatumo problemas. Ar gali būti perduodami duomenys kitiems verslininkams.  . elektroninis verslas Lietuvoje. Elektroninis verslas – tai ne tik sparčiai populiarėjanti tendencija. Elektroninio verslo perspektyvos Lietuvoje. Elektroninis verslas Lietuvoje įgauna vis didesnį pagreitį. Išvados. Elektroninis verslas – labai plati sąvoka.


Elektroninis verslas – labai plati sąvoka. Ją apima e. komercija, e. marketingas, e. bankininkystė, e. valdžia, e. logistika ir t.t. visos šios sritys reikalingos norint išvystyti verslą ir gauti kuo didesnį pelną. Elektroninis verslas apima daug įvairių modelių, tačiau yra išskiriamos keturios pagrindinės kategorijos: verslas-verslui, vartotojas – verslui, verslas – vartotojui, vartotojas – vartotojui. Taigi sėkmingas elektroninis verslas leidžia įmonei, naudojant visas interneto galimybes, sujungti pardavėjų, platintojų pirkėjų ir darbuotojų, dirbančių visame pasaulyje, veiklą ir funkcijas. Elektroninis verslas yra tiesiog verslas. Klientas yra visada klientas – nesvarbu, ar jis perka prie įprasto, ar prie elektroninio prekystalio. Elektroninis verslas tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje – nebe naujovė. Jis jau peržengė pirmąjį vajaus laiptelį, tačiau dar nepasiekė brandos fazės. JAV ir kitose didžiosiose valstybėse elektroninis verslas jau ne vienus metus yra labai pelninga verslo forma. Lietuvoje elektroninis verslas nėra naujas reiškinys. Nepaisant jo trūkumų jis plačiai paplitęs tiek tarp įmonių tiek tarp privačių žmonių. Lietuvoje – tai vis dar ne iki galo išnaudota sritis.

  • Verslas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (696 žodžiai)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 66 KB
  • Verslas elektroninėje erdvėje – situacija ir perspektyvos
    10 - 10 balsai (-ų)
Verslas elektroninėje erdvėje – situacija ir perspektyvos. (2014 m. Gruodžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslas-elektronineje-erdveje--situacija-ir-perspektyvos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:57