Verslinikų įvaizdis Lietuvoje socialiniu ir psichologiniu aspektu


Vadybos kursinis darbas. Anotacija. Įvadas. Tiriamojo darbo tikslas ir uždaviniai. Žiniasklaidos įtaka. Verslininkų ir žiniasklaidos sąsajos. Verslininko įvaizdis. Verslininkų įvaizdis Lietuvoje kitų šalių kontekstu. Apklausa. Išvados. Literatūra.


Susitikdami žmogų apie jį pirminę nuomonę susidarome iš jo įvaizdžio ir bendravimo. Pagal patrauklumą, draugiškumą, socialinį sluoksnį įvertiname tai, ar žmogus vertas mūsų laiko. Kadangi išorė yra pirmas svarbus dalykas, į kurį pirmiausiai atkreipiame dėmesį, reikia rūpestingai pasirinkti apsirengimo būdą, nes įvaizdis perduoda įvairią informaciją. Tinkama jūsų apranga ir bendravimo būdas atskleidžia, kad galima pasitikėti jumis, jūsų darbo sugebėjimais, protiniais gabumais, žiniomis ir kompetencija. Antra, mūsų įvaizdis perduoda įvairią informaciją.

Jei efektyviai ir įtikinamai pristatote produktą ar prekę, atsiranda daugiau pasitikėjimo savimi, pagerinate klientų ir verslo partnerių atsiliepimus. Rinkoje įgyjate pastebimą pranašumą:

1. Dėmesį nukreipiate į darbą ir paslaugų teikimą;

2. Padidinate potencialias galimybes tobulėti profesiškai ir būti paaukštintas – jūs tampate pastebimi ir vertingi įmonei.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 19 puslapių (1725 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 490 KB
  • Verslinikų įvaizdis Lietuvoje socialiniu ir psichologiniu aspektu
    10 - 2 balsai (-ų)
Verslinikų įvaizdis Lietuvoje socialiniu ir psichologiniu aspektu. (2014 m. Spalio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/versliniku-ivaizdis-lietuvoje-socialiniu-ir-psichologiniu-aspektu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 12:02