Verslininkų įvaizdis Lietuvoje, socialiniu ir psichologiniu aspektu


Sociologijos referatas. Įvadas. Tyrimo planas. Pagrindiniai temperamento tipai ir jų apibūdinimas. Kaip manote, kas lemia įmonės įvaizdį? Ką turėtų daryti verslininkai (įvertinti 5 balų sistemoje)? Su kuriuo teiginiu visiškai sutinkate? Kada verslininkas turi dėvėti oficialią aprangą? Ar pritariate, kad įmonėms turėtų įtakos klientų skaičiui reklama? Ar reklama turėtų atspindėti tik produktą ar ir įmonės įvaizdį? Ar sutinkate su tuo, kad įmonės darbuotojų nuotaika yra taip pat dalis įmonės įvaizdžio? Ar manote, kad įmonės direktorius turėtų bendrauti su darbdaviais kaip su draugais darbe? Kaip manote, ar verslininko įvaizdžiui turi įtakos jo amžius? Norint turėti tvirtą įmonės pagrindą, kaip manote kuris teiginys Jums atrodo teisingiausias? Informacijos rinkimo instrumentas. Išvados. Naudota literatūra.


Apie Lietuvos verslininkų įvaizdį kalbama daug ir įvairiais aspektais. Internetinėje žiniasklaidoje galima rasti daug ir įvairių straipsnių apie tai, kaip Lietuvos verslininkai rūpinasi savo įvaizdžiu. Ar daug dėmesio skiria savo išvaizdai. Ar rūpinasi savo etiketo taisyklių išmanymu. Ar daug dėmesio skiria savo išsilavinimui... ir daug visokių kitokių temų. Taip pat buvo atliekama nemažai tyrimų, susijusių su Lietuvos verslininkų įvaizdžiu.

Problema: Ar svarbus yra įvaizdis, norint pradėti sėkmingą verslą ir, norint būti įtakingu savo sferoje?

Tyrimo tikslas: Įrodyti, kad yra labai svarbus verslininkų/ių įvaizdis Lietuvoje, respondentų nuomone, tik taip konkurencija bus mažesnė ir verslinkai besirūpinantys savo įvaizdžiu tampa labiau įtakingi savo sferoje.

Išsiaiškinti ar veslininkai suvokia teikiamą įvaizdžio sėkmę bei, ar jie siekia, tuo pasinuodoti.

Nustatyti ar darbuotojams yra svarbus verslinikų kuriamas įvaizdis, bei kuriama kompanijos vidaus nuotaika.

Parodyti su kokiomis problemomis susiduria verslininkai kurdami savo bei kompanijos įvaizdį.

Tikėtina, kad žmonės suvokiantys jog verslas gali ir nepavykti, nesiekia pilnavertiško savo bei įmonės įvaizdžio, arba tiesiog nesirūpina savo įvaizdžiu, manydami, jog tai nieko neįtakoja.

Kiekvienas temperamentas nėra nei blogas, nei geras, turi teigiamų ir neigamų pusių. Sangviniko judrumas, flegmatiko ramumas ir apskaičiavimas, choleriko energija, melancholiko pastovumas ir jausmų gilumas – vertingos savybės. Tačiau tai nereiškia, kad vadovauti gali kiekvieno temperamento žmogus, kuris vėliau pasikeis, nuslopins neigiamas asmenines savybes ir taps geru vadovu. Taigi, norint vadovauti savo verslui, būtina įvertinti savo temperamento savybes, nes jos daro įtaką kolektyvo santykių klostymuisi.

Tyrime dalyvavo 44 respondentai. Visi jie buvo atrinkti atsitiktinai, nežiūrint ką jie dirba, koks jų amžius, ar galvoja tapti verslininkais ir pan.

Respondentų nuomone, direktorius pirmiausi turėtų būti išsilavinęs (29), diplomatiškas (19) ir sąžiningas (19). Mažiausiai respondentų galvoja, kad direktorius turėtų būti nevengiantis rizikos (15). Taip pat nedaug atsakiusiųjų mano, jog direktorius turi būti inteligentiškas (17), energingas (17) ir novatoriškas (18).

Dauguma respondentų mano, jog direktorius turėtų būti sangviniko (27) bei flegmatiko (25) tepmeramento. Mažiausiai apklaustųjų nuomone direktorius turėtų būti melancholikas (6) ir cholerikas (3).

  • Sociologija Referatai
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (2055 žodžiai)
  • Sociologijos referatai
  • Microsoft Word 138 KB
  • Verslininkų įvaizdis Lietuvoje, socialiniu ir psichologiniu aspektu
    10 - 4 balsai (-ų)
Verslininkų įvaizdis Lietuvoje, socialiniu ir psichologiniu aspektu. (2014 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslininku-ivaizdis-lietuvoje-socialiniu-ir-psichologiniu-aspektu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:00