Verslo aplinka skaidrės


Ekonomikos skaidrės. Verslo aplinka. Išorinė tolimoji. (makro) aplinka. Pagrindiniai makroekonominiai veiksniai, turintys įtakos įmonės veiklai. Ekonominiai veiksniai – tai makroaplinkos elementas. Ekonominiai veiksniai daugiausia veikia per perkamosios galios svyravimą, kuri priklauso nuo tokių rodiklių. Socialiniai-kultūriniai veiksniai– tai makroaplinkos elementas. Socialinius-kultūrinius veiksnius apibūdina pirmiausiai demografiniai rodikliai. Pasauliniu mastu demografiniu požiūriu vyksta didžiuliai pokyčiai. Svarbiausius teisė aktus tikslinga skirstyti į tris grupes. Išsivysčiusiose šalyse pastebimos tokios tendencijos. Reikia atkreipti dėmesį į tris pavojų keliančias. Išorinė artimoji. (mikro) aplinka. Artimosios aplinkos veiksniai. Vidinė aplinka. Vidinės aplinkos veiksniai.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (1409 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 30 KB
  • Verslo aplinka skaidrės
    10 - 10 balsai (-ų)
Verslo aplinka skaidrės. (2015 m. Lapkričio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-aplinka-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:01