Verslo aplinka


Ekonomikos analizė. Įvadas. Makro aplinka, jos poveikis įmonei. Politinė aplinka, jos poveikis įmonei. Įstatyminė (teisinė) aplinka, jos poveikis įmonei. Socialinė aplinka, jos poveikis įmonei. Ekonominė aplinka, jos poveikis įmonei. Technologinė aplinka, jos poveikis įmonei. Gamtinė aplinka, jos poveikis įmonei. Uab „audisimo“ mikro aplinka, jos poveikis įmonei. Vartotojai ir jų poveikis įmonei. Konkurentai ir jų poveikis įmonei. Tiekėjai ir jų poveikis įmonei. Pakaitalai ir jų poveikis įmonei. Uab „audisimo“ ssgg analizė.


Taip pat sėkmingo išsilaikymo rinkoje sąlyga yra gebėjimas pritraukti vartotojus, išlikti konkurencingu, atsirinkti tiekėjus, bei palaikyti gerą vidinį klimatą įmonėje. Dėl minėtų priežasčių yra labai svarbu atlikti konkrečios įmonės SSGG analizę, padedančią identifikuoti esamas ir galimas įmonės funkcionavimo problemas.

Objektas: UAB „Audisimo“ – AB „Audimas“ francižinė parduotuvė.

Tikslas: Įvertinti verslo aplinkos bei atskirų jos komponentų įtaką UAB „Audisimo“ rinkodaros sprendimams.

Uždaviniai:

•Išanalizuoti mikro aplinkos elementų poveikį UAB „Audisimo“ veiklai.

•Išanalizuoti makro aplinkos elementų poveikį UAB „Audisimo“ veiklai.

•Atlikti UAB „Audisimo“ SSGG analizę.

  • Ekonomika Analizės
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (1817 žodžių)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 45 KB
  • Verslo aplinka
    10 - 2 balsai (-ų)
Verslo aplinka. (2014 m. Sausio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-aplinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:15