Verslo aplinkos analizė statybos įmonė


Ekonomikos analizė. UAB „Statyba“ vidinės aplinkos analizė. Įmonės veiklos pristatymas. Esamos gamybinės bazės analizė. Žmogiškųjų išteklių analizė. Įmonės finansinė situacija. Esamos situacijos analizė. Rizikų apibūdinimas. Rizikos mažinimo būdai. UAB „Statyba“ išorinės aplinkos analizė. Rinkos apžvalga. Konkurencinės aplinkos analizė. Vartotojų analizė. Išvados. Literatūra.


Palankios sąlygos būsto kreditavimui – asmenys bei įmonės palankiau gali pasiimti būsto kreditą.

Didėjantis gyventojų pragyvenimo lygis – šis rodiklis didina mūsų darbų apimtis bei smarkiai įtakoja pajamas, nes žmonės gali sau leisti statytis namus.

Tendencija gyventi nuosavame name – šiais laikas grįžo tendencija gyventi nuosavame name, todėl pasiturintys žmonės keliasi į nuosavus namus. Įmonės vis dažniau stato nuosavų namų kvartalus.

Platus atliekamų darbų spektras – klientas gali būti pilnai aprūpintas visais statybos bei apdailos darbais.

Apžvelgus įmonės sėkmę įtakojančius veiksnius galime teigti, kad dabartinė rinka yra palanki atliekamai veiklai plėtoti.

1. UAB „Micaras“ – užsiima gyvenamųjų namų statybos darbais. Įsikūrusi Vilniuje.

2. UAB „Nemenčinės statyba“ – užsiima gyvamųjų namų statybos darbais, apdailos darbais, įrengimu. Ši įmonė įsikūrusi Vilniaus rajone.

3. UAB „Inensa“ – gyvenamųjų namų projektavimas, statyba, įrengimas. Įsikūrusi Vilniuje.

Šios įmonės yra pagrindinės konkurentės dalyvaujant rengiamuose konkursuose. Jų konkurencingumą padidina tai, kad jos yra įsikūrusios Vilniuje, todėl yra lengvai pasiekiamos Vilniaus rinkai, taip pat didelę įtaką turi tai, kad išvardintos įmonės turi užsiėmusios rinkoje savo vietą, nes visos įmonės yra įkurtos anksčiau nei UAB „Euro statyba“.

Neatsižvelgiant į konkurentus, UAB „Euro statyba“ sėkmingai vykdo savo veiklą ir dažnai nukonkuruoja savo konkurentus kainų lankstumu. Papildoma planuojama veikla įmonei pridėtų pranašiškumo prieš konkurentes, nes būtų siūlomas platesnis paslaugų spektras.

UAB „Euro statyba“ teikia statybų, apdailos bei projektavimo paslaugas, todėl šios įmonės vartotojai yra ir privatūs asmenys ir įmonės.

Šiuo metu didžiają dalį klientų sudaro privatūs asmenys. Galima padaryti išvadą, kad tai įtakoja keletas veiksnių:

2. Padidėjęs pragyvenimo lygis pasiturinčius žmones skatina kraustytis į nuosavus namus.

Atsižvelgiant į šiuos veiksnius, galima pastebėti, kad įmonės vartotojai – tai didesnes pajamas gaunantys privatūs asmenys. Taip pat įmonės klientai yra ir įmonės, užsiimančios namų pardavimais. Šios įmonės dabar dažniausiai stato privačių namų kvartalus arba kotedžus.

Statybos darbai nėra pigūs ir nėra pigu pasistatyti nuosavą namą, todėl galima teigti, kad pagrindiniai įmonės paslaugų vartotojai yra pasiturintys asmenys arba didelį kapitalą turinčios įmonės. Tačiau vartotojai taip pat gali būti asmenys turintys būsto kredito įsipareigojimus.

  • Ekonomika Analizės
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (1962 žodžiai)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 44 KB
  • Verslo aplinkos analizė statybos įmonė
    10 - 4 balsai (-ų)
Verslo aplinkos analizė statybos įmonė. (2014 m. Vasario 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-aplinkos-analize-statybos-imone.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:12