Verslo etika ir etiketas konspektas


Etikos konspektas.

Verslo etika ir etiketas. Etiketas pranc. Etiquette nustatyta formali ceremonijų tvarka. Pagrindiniai etiketo elementai yra šie. Etiketo paskirtis — dvejopa Funkcinė paskirtis. Etiketas yra vidinės moralinės elgesio normos , įgijusios tam tikrą išorinio elgesio formą. Etika. Etika moko trijų dalykų. Žmogaus veiklos kryptys. Kur pasireiškia moralė. Mes vertiname savo pačių ar kitų poelgius kaip gerus ar blogus. Asmenis taip pat vertiname moralės požiūriu. Moralinis vertinimas aprėpia ir socialinius darinius. Elkis su kitais taip , kaip norėtum , kad su tavimi būtų elgiamasi. Vadovavimo paremto vertybėmis teikiama nauda. Lietuvoje sąvokos „ verslas “, „ verslininkas “ ištiktųjų yra sąvokos uždangos , sąvokos kaukės. Auksinė verslo taisyklė. Etiniu požiūriu verslą galima vertinti penkiais aspektais. Etikos kodeksas –. Etikos kodeksų misija –. Etikos kodeksai adresuojami. Pirmaeiliai kodeksų tikslai. Antraeiliai kodeksų tikslai. Etikos kodeksuose atsispindi trilypės vertybės. Etikos kodeksuose kalbama apie. Etikos kodeksų trūkumai. Etikos kodeksų privalumai. Nepriklausomai nuo Jūsų padėties organizacijoje ir kitų padorumo , elkitės garbingai ir vadovaukitės šiais patarimais. Kasdieninis elgesys įstaigoje. Pavardės , titulai ir kreipiniai. Leiskite Jums pristatyti.


Žanas Žakas Ruso rašo: “Kai žmogus įkalė į žemę keturis kuolus ir pasakė, kad čia yra mano” prasidėjo etiketo kelias.

Liudviko XVI laikais aristokratiškų priėmimų metu svečiams įteikiamos kortelės su pagrindinėmis elgesio taisyklėmis.

Vilniaus auksakalių cecho meistrams viešoje vietoje negalima pasirodyti be švarko.

Labai permainingas likimas to kultūros reiškinio, kurį kadaise prancūzai vadino etiketu (etiquette).

Beveik keturis šimtus metų (nuo XIV a. pabaigos iki XVIII a. pabaigos) etiketas tiesiog klestėjo Vakarų Europos aristokratų ir valdovų rūmuose, tapdamas apskritai laisvo, garbingo žmogaus kultūringumo, civilizuotumo, brandumo požymiu.

Sėkmingas renginys, graži šventė turi būti planuojama pagal visas karinės strategijos taisykles.

Įmonės, verslo organizacijos santykiai su kitomis įmonėmis bei verslo organizacijomis.

nėra rimtai vertinami aukštesnių vadovų ir nenaudojami priimant kasdienius sprendimus,

Kaip kelio ženklai ar eismo taisyklės padeda mums kelyje, taip etiketo taisyklės mums padeda profesinėje veikloje.

Gandai apie konkrečius asmenis ar vadovą gali sustiprinti jo autoritetą arba susilpninti jo reputaciją ir patikimumą.

Jeigu patys tapote apkalbų objektu – pabandykite tiesiai pakalbėti apie tai su apkalbų platintoju, ir geriausiai, kitų akivaizdoje.

Nenešiokite gandų į viršininko kabinetą, nebent norite pranešti apie niekšišką intrigą, kuri gali rimtai pakenkti.

Pokalbiuose su klientais draudžiama skleisti gandus, juk savo plepėjimu apšmeižti konkurentus ar viršininką – tikrai nerimta.

Jeigu pamiršote vardą asmens, kurį buvote sutikusi vos kartą ar du, nesijauskite nepatogiai. Tai atsitinka beveik kiekvienam.

Su Jumis gali pasisveikinti žmogus, kurio vardą pamiršote, bet jį reikia pristatyti trečiam asmeniui. Tokiu momentu stengiamės išsisukti iš situacijos.

Supažindinant žmones maža pasakyti tik vardus. Būtina ir kita informacija. Pvz., Vytautai, tai Elena Antanaitytė, mano kaimynė.

  • Etika Konspektai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (2065 žodžiai)
  • Kolegija
  • Etikos konspektai
  • Microsoft Word 28 KB
  • Verslo etika ir etiketas konspektas
    10 - 1 balsai (-ų)
Verslo etika ir etiketas konspektas. (2017 m. Sausio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-etika-ir-etiketas-konspektas.html Peržiūrėta 2017 m. Sausio 22 d. 03:56