Verslo etika Socialinės atsakomybės galimybes bei apraiškos įmonės veikloje


Verslo kursinis darbas.

Įvadas. Įmonių socialinės atsakomybės samprata. Įmonių socialinę atsakomybę įtakojantys veiksniai. Socialinės atsakomybės raiška organizacijose. Organizacijų komunikacija apie socialinę atsakomybę. Išvados. Literatūra ir kiti informaciniai šaltiniai.


Darbo tikslas: įvertinti socialinės atsakomybės galimybes bei apraiškas įmonės veikloje.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti įmonių socialinės atsakomybės sampratą.

Įvertinti įmonių socialinę atsakomybę įtakojančius veiksnius.

Įvertinti socialinės atsakomybės raišką organizacijose.

Išanalizuoti organizacijų komunikaciją apie socialinę atsakomybę.

ĮSA iš esmės skatina kitokį požiūrį į verslą, parodantį, kokie esame šiandien ir kokie galime

darbuotojų poreikių ir lūkesčių organizacijoje išaiškinimą bei galimybes juos patenkinti

Tvarumas – verslo procesai, tiekimo grandinė, gamyba, produkto dizainas ir distribucija.

Matkevičienė (2013) teigia, kad socialiai atsakingai veiklai pristatyti organizacijos taiko įvairias komunikacijos priemones: apie numatytas veiklas ir jų vykdymą rengia pranešimus spaudai, filmuotą medžiagą, pateikia informaciją organizacijos interneto svetainėje ar socialinių tinklų svetainėse, įterpia žinutes rinkodaros pranešimuose, apie tai rašo ataskaitose ir kt. Ar reklama, organizacijų ataskaitos, skelbiamos viešai, yra realus pagrindas, leidžiantis vartotojui ar bet kuriam kitam suinteresuotajam spręsti apie organizacijos vykdomą socialiai atsakingą veiklą visais socialinės atsakomybės veiklos lygmenimis.

Pasak Matkevičienės (2013) organizacijų komunikacijos procesą, atskleidžiantį pranešimų apie organizacijos socialinę atsakomybę perdavimą suinteresuotųjų grupėms, būtų galima apibūdinti remiantis informavimo kampanijų komunikacijos proceso schema. Šioje schemoje atskleidžiama planuota tikslinga organizacijos veikla, kuria, perduodant komunikacinius pranešimus tam tikromis komunikacijos priemonėmis, norima ne tik informuoti ar atkreipti suinteresuotųjų grupių dėmesį į organizacijos veiklas, bet ir siekiama tam tikro poveikio.

Pasak Coombs ir Holladay (Matkevičienė, 2013) organizacijos komunikuoja apie socialinės atsakomybės veiklą naudodamos įvairias komunikacijos priemones ir būdus, tačiau komunikacijos specialistai, atsižvelgdami į socialinės atsakomybės ypatumus, ryškina kitą organizacijos vykdomos komunikacijos aspektą: kontroliuojamą ir nekontroliuojamą komunikaciją. Teigiama, kad organizacijos neturėtų siekti kontroliuoti socialinės atsakomybės temos pristatymų (reklamos pranešimai, įvairūs specialūs interviu ir pan.), nes organizacijos parengti pranešimai žiniasklaidai ir perduoti trečiosioms šalims (žurnalistams, tinklaštininkams), t. y. nekontroliuojami komunikacijos pranešimai parodo organizacijos atvirumą ir pasitikėjimą ne tik trečiosiomis šalimis, bet ir pačios organizacijos veiklos teisingumu, demonstruoja organizacijos skaidrumą ir atskaitomybę suinteresuotiesiems. Žinoma, organizacijos, orientuodamosi į nekontroliuojamą komunikacijos pranešimų apie socialinę atsakomybę sklaidą, turi ne tik kreipti dėmesį į rengiamų komunikacijos pranešimų turinį ir formą, bet ir į papildomos informacijos, kurią prireikus galėtų lengvai rasti trečiosios šalys, pateikimą, dažniausiai organizacijos interneto svetainėse.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1873 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 239 KB
  • Verslo etika Socialinės atsakomybės galimybes bei apraiškos įmonės veikloje
    10 - 4 balsai (-ų)
Verslo etika Socialinės atsakomybės galimybes bei apraiškos įmonės veikloje. (2016 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-etika-socialines-atsakomybes-galimybes-bei-apraiskos-imones-veikloje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:05