Verslo finansai analizė


Ekonomikos analizė.

Uab “Eksika” veikla ir konkurencinė aplinka. Įmonės pristatymas. Pagrindinės įmonės veiklos kryptis ir tikslai. Ūkio šakos, kurioje veikia įmonė , apibūdinimas. Įmonės užimamos rinkos segmentas, konkurencinė aplinka. Įmonės rinkodaros politika. Įmonės finansinė analizė. Balanso vertikalioji ir horizontalioji analizė. Pelno (nuostolio) ataskaitos analizė. Santykinių rodiklių analizė. Literatūros sąrašas.


UAB "Eksika" įsteigta uždaru būdu, neribotam laikui, kurios įstatinis kapitalas sudarytas iš akcininkų įnašų ir padalintas į akcijas. Akcininkai – 3 fiziniai asmenys, kuriems akcijos priklauso lygiomis dalimis – po 33,3 %. Įstatinis kapitalas – 10000 litų, akcijos nominali vertė 100 litų. Išleista 100 paprastųjų vardinių akcijų. Bendrovėje nesudaryta nei valdyba, nei stebėtojų taryba. Valdymo organai visuotinis akcininkų susirinkimas ir administracijos vadovas. Vienos apmokėtos akcijos savininkas turi vieno balso teisę visuotiniame akcininkų susirinkime.

Bendras darbuotojų skaičius yra 15 žm., iš kurių administracijoje dirba 4 žm., darbininkų yra 11 žm.

UAB "Eksika" įregistruota 2010 m. lapkričio mėn. 10 d. Vilniaus miesto savivaldybėje.

Naujo stogo įrengimas. Prie šios srities priskiriama ir stogo renovacija (kai ant seno stogo mechaniškai tvirtinamas šiluminės izoliacijos sluoksnis ir virš jo klojamas naujas hidroizoliacinis sluoksnis) bei įrengiant naują hidroizoliacinį sluoksnį nuėmus senąjį.

Kapitalinis stogo remontas. Tai stogo remontas įrengiant naująhidroizoliacinį sluoksnį ant esamo hidroizoliacinio sluoksnio (ruberoido).

Vietinis stogo remontas arba lopymas. Čia taip pat priskiriame laikinusstogo remonto darbus.

Įmonė “Eksika” remdamasi galiojančiais standartais, išanalizavusi Olandijos ir Vokietijos stogdengių asociacijų rekomendacijas stogų projektavimui ir dengimui, susipažinusi su kitų šalių stogdengių ir gamintojų rekomendacijomis, įvertindama Lietuvos stogų būklę ir šalies ekonominę padėtį, naudoja ritinines stogų dangas.

UAB " Eksika" patyrę darbuotojai tęsia penkiametes Lietuvos stogdengių, dirbančių su modifikuoto bitumo dangomis, tradiciją. Įmonės darbų technologija yra pritaikyta pagal Lietuvos statybos įstatymą bei Statybos techninius reglamentus. Stogų įrengimo darbai atliekami pagal Lietuvos stogdengių asociacijos rekomendacijas (Vilnius 2009), statybos objektai draudžiami produkcijos gamintojų ir paslaugų tiekėjų civiline atsakomybe. UAB "Eksika" naudoja naujausią bituminių dangų įrengimo technologiją.

Vidutinis l m2 įkainis svyruoja nuo 26 - 28 Lt., savikaina sudaro 18 - 20 Lt., todėl rinkai pasiūlius 24 – 25 Lt. ši kaina būtų konkurencinga.

Vartotojų pasirinkimą lemia ir tam tikros paslaugos savybės. Paslauga yra sezoninio pobūdžio. Didžiausia paklausa gegužės – spalio mėn. Šio laikotarpio apyvarta svyruoja nuo 700000 iki 1000000 Lt. Ne sezono metu, sausio mėnesį darbininkai išleidžiami atostogų, o tuo metu dirba vadybininkai, ieškantys naujų klientų naujam sezonui.

Konkurentus galima suskirstyti į grupes, dirbančius pagal naudojamas stogo dangas. Pirmajai grupei priklauso aukščiausio lygio, pagal technines charakteristikas ir kainas, dangos. Antrajai grupei - vidutinio lygio ir trečia grupė - žemiausio lygio. Siūlome naudoti vidutinio lygio dangas už žemiausio lygio kainas. O tai pasiekiama išnaudojus didelio ploto užsakymą ir šiam kiekiui medžiagų gavus nuolaidą iš tiekėjo.

Bendraujant su klientu svarbiausia pateikti ir išaiškinti užsakovui Lietuvoje sertifikuotų dangų technines charakteristikas, kurios gali skirtis nuo įmonių reklamuojamų bukletuose techninių charakteristikų. O taip pat įvertinus užsakovų norus ir galimybes parinkti tinkamiausią medžiagą ir renovacijos būdą, tai pasiekiama subūrus kompetentingą vadybininkų komandą ir pastoviai vykdant įmonės darbuotojų tobulinimo ir švietimo programą, papildomai suinteresavus darbuotojus premijomis nuo apyvartos.

Paslaugos teikimas vyksta be tarpininkų, nes paslaugų sferai tai apskritai nėra būdinga. Paranku tai, kad pateikimui įtakos nedaro vieta, nes kontoroje vadybininkai telefonu ieško potencialių klientų ir, susipažinus, važiuoja į susitikimus pas klientą, aiškina medžiagų charakteristiką ir naudojamą dengimo technologiją, paruošia pasiūlymus, dalyvauja įmonėse skelbiamuose konkursuose, kol galutinai pasirašys darbų atlikimo sutartį.

Nustatant kainą yra taikoma įsiskverbimo į rinką strategija. Išsirenkant geriausių techninių savybių medžiagą ir pasiūlant mažesnę negu vidutinė rinkos kaina bendrą darbų kompleksą. Suradus potencialų klientą sąlyginai dideliam darbų kiekiui, išsireikalaujama speciali kaina statybinėms medžiagoms iš tiekėjo su palankiausiomis apmokėjimo sąlygomis, papildomai pritraukus pigią ir kvalifikuotą darbo jėgą iš provincijos. Veiklos išlaidos įmonėje yra mažesnės palyginus su kitomis įmonėmis, turinčiomis didesnį aparatą, todėl galutinis atliktų darbų kvadrato įkainis mažesnis ir konkurencingesnis.

  • Ekonomika Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (4420 žodžių)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 292 KB
  • Verslo finansai analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Verslo finansai analizė. (2016 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-finansai-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:33