Verslo idėja ir jos vystymas Viešbutis kavinė


Marketingo verslo planas. Įvadas. Marketingo planas. Rinkos apžvalga. Konkurentų analizė. Prekės ir paslaugos analizė. Aplinkos poveikis įmonei. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas: aprašyti pasirinktą verslo idėją ir jos vystymosi galimybes Utenos rinkoje.

Mano įmonė vadinsis viešbutis “Rustic”. Kurti viešbutį (tam bus paimta paskola iš banko) Utenoje paskatino pakankamai menka apgyvendinimo paslaugų pasiūla šiame mieste. Patalpos įmonei pasirinktos patogioje vietoje- J.Basanavičiaus gatvėje (bus išnuomotas dviejų aukštų pastatas, kurio antrame aukšte jau yra viešbučio kambariai, o pirmame bus įrengta 30 vietų kavinė ir 25 vietų konferencijų salė).

Viešbučio “Rustic” pagrindinė misija yra teikti apgyvendinimo (3 vienviečiai, 3 dviviečiai, 1 trivietis, 1 liuksas), maitinimo (30 vietų kavinė), konferencijų organizavimo (25 vietų konferencijų salė) paslaugas. Šias paslaugas teikti palankiomis kainomis pirkėjams, kuriuos aptarnautų kvalifikuoti darbuotojai (įmonėje bus sukurtos 25 darbo vietos).

Viešbučio “Rustic” svarbiausias tikslas - kuo mažesnėmis išlaidomis gauti kuo daugiau pajamų. Tai pasieksime populiarindami įmonę, rinkdami išsamią informaciją apie esamus ir potencialius klientus, motyvuodami darbuotojus, taikydami lanksčią nuolaidų sistemą ir t.t.

  • Marketingas Verslo planai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (2446 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo verslo planai
  • Microsoft Word 21 KB
  • Verslo idėja ir jos vystymas Viešbutis kavinė
    10 - 3 balsai (-ų)
Verslo idėja ir jos vystymas Viešbutis kavinė. (2014 m. Spalio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-ideja-ir-jos-vystymas-viesbutis-kavine.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:36