Verslo komunikacija Nike


Verslo analizė. Įvadas. Prekės ženklo komunikacijos apžvalga.


Kitas ,,Nike“ komunikacijos šaltinis, tai emocinio ryšio kūrimas tarp vartotojo ir vaizduojamo asmens. Tarkim garsiausias šio prekės ženklo šūkis ‚,Just do it“ buvo pirmiausiai panaudotas reklamoje (žr. 2. pav.) su moterimi, kuri buvo mišinys įkvėpimo ir padrąsinimo. Ji kalbėjo su moterimis balsu, kuris buvo artimas ir kartu įtaigus, filosofiškas, bet nuoširdus. Tai leido visoms moterims susitapatinti su vaizduojama asmenybe, kuri perteikė emocijas, kurias gali suprasti tik moterys.

,,Nike“ prekės ženklo žinutė visuomet siejosi su sunkiu darbu, atsidavimu bei noru būti sėkmingam. Todėl pasirinkti asmenys reklamose, visada demonstruoja, tai kame yra geriausi. Jie ne tik dėvi reklamuojamus produktus, bet taip pat yra parodomi, kaip sunkiai dirbantys, prakaituojantys. Todėl tikslinė rinka susieja prekės ženklą su atsidavimu, įdirbiu siekiant pasisekimo ir taip yra motyvuojama pagerinti savo ,,žaidimą“.

Pagrindinis šūkis ‚,Just do it“ perteikia svarbiausias ,,Nike“ vertybes ir skatina vartotojus sunkiai dirbti dėl savo tikslų, nes reklamoje būtent vartotojai ir yra savo pačių istorijos herojai. Taip taikant įkvepiančias istorijos, kuriose pats vartotojas gali būti pagrindinis veikėjas, buvo sukurtas stiprus ir lojalus bendravimas.

  • Verslas Analizės
  • 2015 m.
  • 7 puslapiai (921 žodis)
  • Universitetas
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 191 KB
  • Verslo komunikacija Nike
    10 - 9 balsai (-ų)
Verslo komunikacija Nike. (2015 m. Kovo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-komunikacija-nike.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:16