Verslo komunikacijos ypatumai su Meksikos šalimi


Vadybos kursinis darbas.

Santrauka. Summary. Įvadas. Bendra informacija apie meksiką. Ekonominė, politinė Meksikos situacija. Meksikos šalies šventės ir papročiai. Meksikos stereotipai. Įdomūs faktai. Bendravimas ir bendradarbiavimas su meksika. Meksikos verslo kultūros ypatumai. Dalykinių susitikimų organizavimas ir eiga. Verslo komunikacijos raštu su Meksika ypatumai. Darbo komandoje refleksija. Pasirengimas deryboms, sudėtingoms situacijoms su meksikos šalies partneriais bei klientais. Išvados. Conslusion. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.


Stuktūra - Projektinėje pirmoje darbo dalyje pateikiama bendra informacija apie Meksiką. Apibūdinama ekonominė, politinė šalies situacija. Pristatoma kaip vyksta šalies teisinis verslo reguliavimas, e.verslas ir logistikos paslaugos, taip pat žymiausios Meksikos įmonės. Aptariamos Meksikos šventės, papročiai, stereotipai.Pateikiami įdomūs faktai apie šalį. Antroje darbo dalyje aprašomas Išdėstomi šalies verslo kultūros ypatumai, tarpkultūriniai skirtumai, Meksiką lyginant su Lietuva. Patariama kaip bendrauti ir dėretis su meksikiečiais. Pateikiamia informacija apie dalykinių susitikimų organizavimą ir eigą, būtėnt koks etiketas yra priimtiniausias meksikiečiams, kaip juos priimti, ką įteikti dovanų, kokiu valgiu juos pavaišinti. Paskutinėje dalyje pasakojama apie komunikaciją raštu su Meksika ir apie pasirengimą deryboms, sudėtingoms situacijoms su Meksikos šalies partneriais, klientais.

Darbas apima 25 puslapius, 2 lenteles, 14 nuorodų ir šaltinių, 9 priedus.

This country is worth to be explored because its culture and traditions in business differ from European while Mexico is a growing country it may be relevant for everyone planning to set up a business in this concern.

The main problem of the project - The information was not easy to find so we invoked English sources from the internet which let us combine it all.

Objectives of the project: We used many sources such books from the library, English and Lithuanian articles.

Methods of the project –Shared questions and information searched separately. Then we uploaded work into one file finished it all together.

The structure – The first part of the project “Main information” introduces the economic and political situation in Mexico. Secondly, it describes festivals, traditions and stereotypes that remain to Mexicans. The last bit of the first part contains interesting facts about Mexico. Second part which is called “Communication and partnership” includes business culture specificity and intercultural differences between Lithuania and Mexico. Moreover, this part covers business negotiation in Mexico and communication advices. Finally, organised meetings this country and basic points about paper work they do (letters, business documents etc.) are revealed.

As a result, all mentioned points are introduced and discussed in this project.

The work consists of 25 pages, 2 table, 14 reference and sources of information, 9 appendices.

Susipažinti su tarpkultūriniais verslo komunikacijos ypatumais Meksikoje. Sužinoti apie meksikiečių kultūros ypatumus, susipažinti su etiketu derybų metu.

Išsiaiškinti bendrinius faktus apie Meksiką: politinę bei ekonominę padėtį, tradicijas, stereotipus;

Ruošiant projektą stengėmės surinkti svarbiausią informaciją apie Meksiką. Darbas komandoje buvo tolygiai paskirstytas tarp komandos narių. Dirbome kiekviena individualiai, bet taip pat organizavome susitikimus darbo analizavimui ir tobulinimui.

Meksikiečiai yra itin pozityvūs ir emocionalūs žmonės, kurie visuomet stengiasi palaikyti draugiškus asmeninius santykius su verslo partneriais, taip įgydami vienas kito pasitikėjimą. Šios šalies žmonės išaukština savo tautos garbę, šeimos vertybes ir tradicijas.

Į Meksiką, priešingai, per 2500 kilometrų (km) ilgio jos šiaurinę sieną kasmet atvyksta 20 milijonų (mln.) svečių, daugiausia amerikiečių. Meksika į Jungtines Amerikos Valstijas (JAV) išveža 85 procentus (proc.) savo eksportuojamų prekių ir įveža 70 proc. visų importuojamų prekių. Dar smulkiau aiškinantis, antra pagal dydį Meksikos eksporto rinka yra Kanada – ten eina 2,4 proc. Meksikos produktų, o Japonija yra antra po JAV daugiausia į Meksiką importuojančių šalių – 4,6 proc. viso Meksikos importo. (Lewis; 2000)

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Eglė
  • 29 puslapiai (6863 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 84 KB
  • Verslo komunikacijos ypatumai su Meksikos šalimi
    10 - 3 balsai (-ų)
Verslo komunikacijos ypatumai su Meksikos šalimi. (2017 m. Rugsėjo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-komunikacijos-ypatumai-su-meksikos-salimi.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 23 d. 23:44