Verslo modelių kūrimas ir plėtojimas prekyboje


Ekonomikos referatas. Įvadas. Prekybos ir šia veikla užsiimančių įmonių ypatumai. Verslo modelio sąvoka. Verslo modelių klasifikacija. Verslo modelių įvairovė prekybos įmonėse. Verslo modelių taikymas prekybos įmonėse. Išvados. Literatūra.


Labai maža literatūros yra skirta verslo modelių prekybos įmonėse klausimams. Tai rodo, kad verslo modelių taikymas prekybos įmonėse lemia būtinumą įvardinti ir spręsti tokias svarbiausias problemas:

• verslo modelių taikymas prekybos įmonėse nėra plačiai nagrinėtas;

• egzistuojančios teorinės žinios nėra visada pritaikomos prekybos įmonėse vykstantiems pokyčiams.

Darbo tikslas – pateikti verslo modelio apibrėžimą, klasifikaciją, išanalizuoti verslo modelių taikymo prekybos įmonėse tendencijas.

Darbo uždaviniai:

- pateikti verslo modelio apibrėžimą, išnagrinėti svarbiausius verslo modelio sampra- tos struktūros elementus;

- išanalizuoti ir papildyti kitų autorių pasiūlytą verslo modelių klasifikaciją atrenkant prekybos įmonėms tinkančius ir esminius skirtumus tarp jų atskleidžiančius verslo modelius;

- išanalizuoti verslo modelių taikymo prekybos įmonėse tendencijas;

- apibrėžti tolesnių tyrimų kryptis.

Darbo objektas –

  • Ekonomika Referatai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (4393 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 156 KB
  • Verslo modelių kūrimas ir plėtojimas prekyboje
    10 - 4 balsai (-ų)
Verslo modelių kūrimas ir plėtojimas prekyboje. (2014 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-modeliu-kurimas-ir-pletojimas-prekyboje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:56