Verslo organizacijos kultūra ir darbuotojų poreikių tenkinimas


Etikos referatas. Įvadas. Verslo etika ir etiketas. Verslo normų ir etikos principų taikymo. Ypatumai nacionalinėje ekonomikoje. Motyvacijos esmė. Išvados. Literatūra.


Pramonės įtaka visuomenei pastaruoju metu labai išaugo. Kompanijos tampa didesnės ir didesnės. Socialinė kontrolė, kuri buvo vidaus reikalas mažose kompanijose, nyksta. Religija ir tautinė kultūra nebėra laikomos didelėmis vertybėmis ar normomis. Dauguma vadovų sprendimų sukelia dideles aplinkos, socialinių ir visuomenės rizikų. Vartotojai yra kritiški. Darbuotojai tampa emancipuoti ir kovojantys už savo teises. Žmonės darbe nori jaustis kaip namie ir didžiuotis savo darbu.

Neetiškas elgesys yra sietinas su visais darbuotojais. Jis pasireiškia nuo žemiausio iki aukščiausio organizacijos lygio. Pavyzdžiui, 1000 aukštesnio lygio darbuotojų tyrimas parodė, kad trečdalis pateikė klaidingus duomenis savo gyvenimo aprašymuose. Galbūt šis rezultatas nėra stebinantis, kadangi tai suteikia daugiau privalumų, nei derėtis dėl didesnio atlyginimo ar dalyvauti nuožmioje kovoje dėl aukštesnių pareigų. Yra didelė įvairovė asmeninių ir organizacinių charakteristikų, kurios skatina neetišką elgesį. Organizacinis elgesys yra puikus pranašumo apžvalgos taškas geresniam etikos darbo vietoje supratimui bei gerinimui. Jei organizacinis elgesys gali atverti vadovaujančio žmogaus darbinį elgesį, taip pat jis gali mus išmokyti kaip išvengti netinkamo elgesio.

Etikos mokslas apima moralines problemas bei pasirinkimus. Tai sąsaja tarp teisaus ir klaidingo, gero ir blogo, ir daugelio pilkų atspalvių niuansų grindžiamų numanomų pagrindinių problemų. Moralus dalyvavimas faktiškai atsiranda kiekviename sprendime, tiek darbo vietoje, tiek ir jos išorėje. Vadovai privalo turėti daugiau vaizduotės ir narsos atlikti teisingus darbus. Atidžiai pažiūrėkite kas atsitinka su kompanijos žmogiškųjų išteklių skyriaus vadovaujančiais profesionalais ir profesionalėm.

Etiškas ir neetiškas elgesys yra poveikių kombinacijų komplekso produktas. Modelio centre yra asmenybė, priimanti sprendimus. Jis ar ji turi unikalią savybės bruožų, vertybių ir moralinių principų asmeninę kombinaciją, linkstančią į etišką elgesį arba ne. Asmeninė patirtis, apdovanojant ir skatinant už tinkamą elgesį bei baudžiant už nederamą, taip pat formuoja asmenybės polinkį elgtis etiškai ar neetiškai. Galiausiai, lytis irgi užima svarbų vaidmenį aiškinantis etišką elgesį. Vyrai ir moterys turi pastebimai skirtingą moralinę orientaciją į organizacinį elgesį.

Kas sudaro verslininko etinį kodeksą? Kokių etinių nuostatų jam dera laikytis?

  • Etika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (2365 žodžiai)
  • Etikos referatai
  • Microsoft Word 20 KB
  • Verslo organizacijos kultūra ir darbuotojų poreikių tenkinimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Verslo organizacijos kultūra ir darbuotojų poreikių tenkinimas. (2015 m. Lapkričio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-organizacijos-kultura-ir-darbuotoju-poreikiu-tenkinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:28