Verslo organizavimas ir planavimas, individualus darbas


Verslo namų darbas.

Rodikliai. Reikšmė. Pagalbinių darbininkų skaičius,žm. Pagalbinio darbininko vidutinė mėnesinė alga, Eur. Pagalbinių darbininkų metinis darbo užmokestis, tūkst. Eur. Pagalbinių darbininkų atskaitymai socialiniam ir sveikatos draudimui, tūkst. Eur.


Planai sudaromi keliems periodams į priekį. Juose yra įvertinami galimi pokyčiai, galimos ateities grėsmės, tad susidarius problemai organizacija jau žino ką daryti, ka ją išspręsti.

Šio darbo tikslas yra suprasti kaip vykdomas planavimas gamybinėje įmonėje, išnagrinėti turimus duomenis ir apskaičiuoti plano rezulatą metų gale.

Sumažinti darbuotojų kaitą, užtikrinant jų pasitenkinimą naudojant papildomas skatinimo priemones, ugdyti darbuotojų kompetenciją, pagerinti vidinių procesų kokybę, surasti naujų klientų, įgyti pranašumą tarp konkurentų ir uždirbti daugiau pelno.

Reklaminiai bukletai : maketo sukūrimas – 44 Eur; vienetų skaičius – 4000; vieno bukleto kaina – 0,04 Eur

Reklama spaudoje: maketo sukūrimas – 24 Eur; reklamos plotas (cm2) – 92; vieno cm2 kaina – 3 Eur; reklamos spaudoje periodas (mėn.) - 2

Gamybinių cechų vadovų, specialistų, tarnautojų atskaitymai socialiniam ir sveikatos draudimui, tūkst. Eur

Gaminį priskiriam prie strateginio asortimento. Kadangi tai pakaitalas tai jis dar tik yra rengimo ir diegimo stadijoje ir turės užtikrinti atitinkamas įmonės pajamas ateityje. Kadangi gerai nežinome kaip jį priims vartotojai tai dar nesuteikiam jam didelės dalies asortimento struktūroje.

Gaminį priskiriam prie pagrindinio asortimento. Jo paklausa didėja ir turi

aukštą pelningumą, todėl gerai jei toks gaminys sudaro 75-80% visos planinės nomenklatūros.

Gaminio savikaina: 1 570 Eur, tai prekė pakaitalas, tad reikia kainą nustatyti mažesnę už kokurentų, kad įgyti pranašumą.

Gaminio savikaina: 990 Eur, paklausa nesikeičia, todėl kainą paliekam tokią pačią.

Gaminio savikaina: 2 240 Eur, paklausa didėja, tad galim nustatyt kainą didesnę už konkurentų, tikėdamiesi daugiau pajamų.

Iš įmonės SWOT analizės matome, kad įmonė turi daugiau privalumų nei trūkumų, o su tuo rišiasi didesnės galimybės.

Įmonės strateginis planas yra orientuotas į įmonės vidaus ir veiklos tobulinimą, kas palengvins ateities darbą ir padės pasiekti geresnius veiklos rezulatus.

Didžiausią dalį įmonės pastoviųjų kartų biudžete sudaro išlaidos energijai, kadangi gamybiniuose cechuose yra išnaudojama daug elektros energijos gaminant gaminius.

Pagal asortimento planą didžiausią asortimento dalį sudarys T gaminys. Toks sprendimas priimtas dėl to, kad jo paklausa didėja ir turi jis aukštą pelningumą.

Įmonės gamybinis pajėgumas įvertinamas įrengimų valandomis ir jis lygus 841,67 tūkst. h. Jis parodo kiek maksimaliai įmonė gali pagaminti produkcijos.

Pagal produkcijos pardavimo planą matyti, kad daugiausiai bus perkama T gaminio, mažiau M gaminio, o paklausa F gaminiui bus mažiausia.

Atsižvelgiant į produkcijos pardavimo planą ir prekių atsargų dydį nustatomas produkcijos gamybos planas. Taigi daugiausiai planuojama gaminti T gaminio, mažiau M, o mažiausiai F.

Daugiausai kintamųjų kaštų patiriama gaminant T gaminį, tai susiję su jo gamybos apimtimi.

Produkcijos gamybos kaštai yra mažesni už parduotos produkcijos kaštus, nes visi pagaminti gaminai buvo parduoti ir dar kažkiek buvo parduota iš atasargų, sumažėjo F ir M gaminių kiekiai sandėlyje.

Gamybos kaštai neviršija pardavimo pajamų, taigi įmonė uždirbs pelną. Suvedus duomenis į pelno (nuostolių) atasakaitą, matome kad grynasis įmonės pelnas bus lygus: 466 848,97 tūkst. Eur.

  • Verslas Namų darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Laima
  • 19 puslapių (3273 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo namų darbai
  • Microsoft Word 99 KB
  • Verslo organizavimas ir planavimas, individualus darbas
    10 - 1 balsai (-ų)
Verslo organizavimas ir planavimas, individualus darbas. (2016 m. Lapkričio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-organizavimas-ir-planavimas-individualus-darbas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 23 d. 22:29