Verslo planas - kosmetikos parduotuvė UAB "Jūsų grožiui"


Verslo planas parduotuve. Uab „jūsų grožiui“ verslo planas. Parduotuviu drogas valdymas. Rinkodaros pavizdys kosmetikos parduotuvei. Jusu groziui verslo. Jusu groziui parduotuvė.

Vadybos verslo planas. Santrauka. Verslo idėja. Misija. Tikslai. Rizika. Marketingas. Situacijos analizė. Mikroaplinka. Makroaplinka. Marketingo strategija. Marketingo biudžetas. Funkcijos (operacijos). Personalas. Finansiniai skaičiavimai. Priedai.


Potencialūs vartotojai: atvykstantys ir vietiniai gyventojai, nuo 12 iki 60 misija: patenkinti savo klientų poreikius, suteikti geriausią aptarnavimą, kokybiškiausius gaminius ir saviraiškos galimybęrizika, susijusi su prekių realizavimu (aštrėjanti konkurencinė kova, paklausos sumažėjimas pardavinėjamoms prekėms).

Finansinės veiklos rizika (apyvartinių lėšų trukūmas, valiutų kursų svyravimai, prekių kainų padidėjimas, palūkanų normos padidėjimas, infliacija, komunalinių moka) prekės (paslaugos). Kuriamos parduotuvės siūlomos prekių grupės ir paslaugos yra šios:veido priežiūros priemonės, kūno priežiūros priemonės, kvepalai, dekoratyvinė kosmetika, higienos prekės, plaukų priežiūros priemonės, nagų priežiūros priemonės, gydomoji kosmetika, dovanų įpakavimas. Ypatingą dėmesį skirsime veido ir kūno priežiūros priemonėms. Jų asortimentas bus vienas iš plačiausių. Bus siūlomos prekės, kurios maksimaliai tenkintų vartotojų poreikius ir norus. Be to mūsų kuriama įmonė teiks dovanų pakavimo paslaugas. Tai irgi turėti pritraukti klientus, nes jie nupirkus dovaną iš kosmetikos, galės iš karto ją supakuoti. Mūsų parduotuvė orientuojasi į įvairius rinkos segmentus, kurie buvo pasirinkti pagal šiuos požymius: amžius, užsiėmimas, pajamos ir kitus kriterijus. Iš siūlomų prekių gali išsirinkti tiek jauni, tiek pagyvenę žmonės. Toks platus prekių asortimentas, manau, turės paklausą, nes šalia panašių parduotuvių nėra.

B) kaina. Prekių kainas nustatysime, remdamiesi konkurentų kainomis bei atsižvelgdami į vartotojus. Išlaidų minimizavimas bus pagrindinis veiksnys ir priemonė mažinant kainas. Mūsų nustatytos kainos turės padengti visas numatomas išlaidas ir duoti pelno. Parduotuvės prekių kainos bus kiek įmanoma lanksčios, kad juos galima būtų mažinti ir didinti atsižvelgiant į įvairius veiksnius bei susidariusią tam tikrą situaciją. Kadangi UAB ,,jūsų grožiui orientuojasi į įvairius vartotojų segmentus su skirtingomis pajamomis, tai siūlomų prekių kainos turėtų atitikti kiekvieno kliento poreikius ir galimybes. Nors kai kurių siūlomų prekių kainos gali būti ir kiek aukštesnės negu konkurentų, manau, kad šį kainų skirtumą turi kompensuoti aukšta prekių kokybė, aptarnavimas ir geriau patenkinti poreikiai. Parduotuvės lankomumą skatinsime taikydami įvairias nuolaidas ir loterijas. Steigiamos parduotuvės politika bus derinama su reklamos ir skatinimo programomis. Aktyvesnio reklamavimo ir skatinimo laikotarpiu kainos bus mažinamos.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2010 m.
  • 27 puslapiai (5741 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 51 KB
  • Verslo planas - kosmetikos parduotuvė UAB "Jūsų grožiui"
    10 - 1 balsai (-ų)
Verslo planas - kosmetikos parduotuvė UAB "Jūsų grožiui". (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-planas-kosmetikos-parduotuve-uab-jusu-groziui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:31