Verslo planas Sporto klubas kampas


Verslo verslo planas. Anotacija. Siūlomo projekto esmė. Verslo įmonės charakteristika. Rinkos tyrimas. Bendra rinkos apžvalga. Potencialių vartotojų tyrimas. Konkurentų analizė. Marketingo organizavimas. Kainų politika ir paslaugų kainos. Reklama. Firmos paslaugų įvaizdžio formavimas. Paslaugų pardavimo apimties prognozės. Paslaugų organizavimas. Patalpos ir jų ypatumai. Išlaidos patalpų atnaujinimui. Komunalinės paslaugos. Valdymo personalas ir darbuotojai. Darnaus vystymosi nuostatų taikymas įmonės veikloje. Verslo rizikos vertinimas. Ssgg analizė. Rizikos veiksniai ir jų mažinimo priemonės. Finansinės prognozės. Balanso rodiklių dinamikos ir struktūros įvertinimas. Veiklos pelningumo analizė. Trumpalaikio mokumo analizė. Įmonės veiklos efektyvumo rodikliai.


Tikslas: Mūsų sporto klubo pagrindinis tikslas yra įkurti naujas darbo vietas treneriams kurie gyvena Šakiuose, taip pat skatinti Šakių gyventojus aktyviai sportuoti ir rūpintis savo sveikata, kūnu ir sielos atgaiva. Atsižvelgiant į konkurentų teikiamas paslaugas, planuojama išsiskirti siūlant profesionalių asmeninių trenerių konsultacijas, draugiška aptarnaujantį personalą, įvairių užsiėmimų, į kuriuos įtraukti įvairaus amžiaus grupių žmonės.

UAB “Kampas”- tai sporto klubas, kuris niekuo neatsilieka nuo didžiųjų miestų sporto klubų. Jis turi platų treniruoklių pasirinkimą įvairiems pratimams, norintiems sustiprinti sveikatą, pagerinti kūno formas, ištvermę. Didelė įvairovė treniruoklių raumenyno vystymui, kūno linijų tobulinimui. Sporto klube bus galima rasti daugybę kardio treniruoklių, kurių pagalba bus galima atsikratyti nereikalingų kalorijų, suteikti teigiamą krūvį širdžiai ir kraujo apytakos sistemai. Bus jauki aplinka sportuojančiam asmeniui. Sporto klubas suteikia profesionalių trenerių sudarytas sporto programas tiek naujokams, tiek patyrusiems pasirinktai kūno raumenų grupei.

Vizija – tapti lankomu ir žmonių mėgstamu sporto klubu Šakiuose, prieinamu visų amžių grupėms ir net minimalų atlyginimą gaunantiems žmonės.

Nelankstumas- jeigu narys pasitraukia iš veiklos arba miršta, turi būti surašoma nauja jungtinės veiklos sutartis.

UAB „Kampas“ planuojama įkurti Šakių mieste. Šakių mieste yra tik keletas sporto klubų, todėl rinka jais yra neperpildyta, mūsų tiesioginiai bendrovės konkurentai yra UAB "Audra" ir UAB ,,Fortūna“ . Renkantis atidarymo vietą atsižvelgiama į patalpų bei pastato būklę, automobilių stovėjimo aikštelę dydi, praeinančius žmonių srauto kieki.

Siekiant išsiaiškinti planuojamos veiklos paklausą rinkoje atlikta fizinių asmenų anketinė apklausa. Apklausa buvo pateikta šimtui respodentų.

Potencialių vartotojų nustatymas pagal Paniott‘o formulę:

Pagal respondentų atsakymus matyti, kad dauguma apklaustųjų(30%) sporto klubo paslaugomis naudojasi 3-5kartus savaitėje. 2-3 kartus savaitėje lankosi 21% apklaustųjų, 22% lankosi karta savaitėje, aštuoni apklaustieji lankosi kartą mėnesyje, bei 19 respondentų visai nesilanko.

Matyti, kad iš šimto apklaustųjų lankosi sporto salėje 81 respondentas, 42% apklaustųjų naudojasi trenerio paslaugomis sporto salėje, kiti likę 58% nesinaudoja asmeninio trenerio paslaugomis.

Apklausus respondentus, 76% teigia, kad mokėtų iki 5 eurų už vieną apsilankymą sporto salėje, kiti likę 24% mokėtų iki 10euru, už vieną apsilankymą sporto salėje.

Apklaustiesiems renkantis sporto klubą svarbiausia yra geros kainos ir kokybės santykis (50 %). Tai pat svarbu aplinka, bei puikiai išmanantys savo darbą treneriai.

30 % apklaustųjų sporto klube labiausiai reikia nugaros raumenų treniruoklių, 32% respondentų reikia krūtinės raumenų treniruoklių, 19% apklaustiesiems reikia pilvo preso treniruoklių, 14% žmonių reikia kojos raumenų treniruoklių ir 5% pečių raumenų grupės treniruoklių.

Dauguma respondentų (34%) teigia, jog jų mėgstamiausia raumenų grupė yra pilvo presas, 25% atsakė jog pečiai, 19% žmonių labiausiai patinka kojų raumenų grupė, 12% respondentų pasisakė už nugaros raumenų grupę ir 10% už krūtinės raumenų grupę.

Pagal diagramos duomenis matyti, kad 62% apklaustųjų daro apšilimą prieš treniruotę, 38% mano jog tai nereikalingas dalykas.

Net 47% apklaustųjų žiūri neigiamai į maisto papildus, 34% žmonių juos vartoja ir žiūri teigiamai, 19% respondentų šiuo klausimu neturi nuomonės.

41% apklaustųjų atsakė, jog gali sau leisti ir skiria iki 20eurų per mėnesį, 25% teigia, kad moka ir mokėtų iki 15eurų mėnesiui, 25% respondentų atsakė jog gali skirti ir skiria iki 30 eurų per mėnesį, 9% žmonių skiria 30eurų ir daugiau.

Pateiktas rinkos tyrimo anketas pildė 57 % moterų ir 43 % vyrų. Galima daryti išvadą kad tiek vyrams, tiek moterims svarbios tokios paslaugos, jie neliktų abejingi. 42 proc. pildžiusių anketą priklauso nuo 18 iki 25 metų amžiaus grupei, todėl galima daryti prielaidą, kad pagrindinė rinka į kurią turėtų orientuotis įmonė yra tokio amžiaus. Tačiau šiomis paslaugomis naudotųsi ir 31 % 26 -35 metų amžiaus grupės žmonės ir 17 % 36 -45 amžiaus žmonės. Anketas pildė 17 proc. moksleivių, 29 % studentų, bei 54 % dirbančių asmenų.

Rinkos rodiklių dinamika rodo, kad fizinių asmenų finansinė padėtis gerėja, o to pasekoje galima teigti, kad asmenys galės patenkinti savo poreikius, bei susidomės steigiamos bendrovės veikla. Vartotojų reakciją į šios paslaugos atsiradimą yra teigiama, daugelis norėtų pasinaudoti šiomis paslaugomis. Plečiama rinka galės patenkinti Šakių miesto ir rajono gyventojų poreikius.

  • Verslas Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 43 puslapiai (6244 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 1939 KB
  • Verslo planas Sporto klubas kampas
    10 - 9 balsai (-ų)
Verslo planas Sporto klubas kampas. (2015 m. Lapkričio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-planas-sporto-klubas-kampas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:30