Verslo plano pavyzdys Skanumėlis


Verslo verslo planas. Įvadas. Verslo įmonės įkūrimo aspektai. Įmonės veiklos įkūrimas. Paslaugų aplinkos, rinkos segmentavimas, duomenų šaltiniai. Marketingo komplekso elementai. Konkurentų tyrimas. Kainų politika. Reklama ir rėmimas. Paslaugų samprata. Įmonės personalas. Įmonės finansavimas. Rizikos veiksniai. Uab „Skanumėlis“ verslo kūrimo planas. Įmonės aprašymas. Verslo tikslai ir galimybės. Uab „Skanumėlis“ marketingas. Vidinė aplinka. Išorinė aplinka. Uab „Skanumėlis“ paslauga. Uab „Skanumėlis“ valdymo organai, jų struktūra ir funkcijos. Uab „Skanumėlis“ rizikos veiksniai. Išvados. Informacinių šaltinių sąrašas.


Socialinio draudimo mokestis SODRAI- 33 proc. nuo bendro užmokesčio fondo ir 1 proc. nuo kiekvieno atlyginimo.

Lietuvoje ne itin palankios sąlygos plėtotis smulkaus verslo įmonėms dėl Lietuvos vyriausybės vykdomos ekonominės politikos, ribojančios smulkaus verslo galimybes išlikti ir plėstis, didelių fizinių asmenų pajamų ir juridinių asmenų pelno mokesčio(B. Martinkus, S. Žičkienė, 2006).

Apibendrinant rinkos segmentavimo poskyrį būtų galima teigti, kad įmonei tirti ir analizuoti koks jos prekių bei paslaugų segmentas būtina. Ši analizė duoda galimybę pateikti vartotojui, pagal jo poreikius ir norus, reikalingą prekę ar paslaugą, tuo gerindama savo įvaizdį jų akyse, o taip gaudama didesnį pelną

Apibendrinant galima teigti, kad ir mikro ir makroaplinkos veiksniai įmonei yra svarbūs. Tačiau kaip prekybinei įmonei ypatingai aktualus yra vartotojas, jo norai ir poreikiai bei politinė teisinė aplinka. Kuo efektyviau įmonė sugebės patenkinti vartotojus, tuo daugiau jų prisitrauks, ir kuo mažiau keisis įstatyminė bazė tuo įmonė patirs mažesnes išlaidas.

Reklama. Pagrindinis reklamos tikslas – skatinti pirkėją pirkti. Gamintojas turi sukurti tokią reklamą, kuri kreiptųsi į visus savo potencialius pirkėjus ir juos sudomintų, todėl reklama turi būti efektyvi (Bagdonienė L., Hopenienė R., 2004).

Reklamavimo būdai ir priemonės : Reklama spaudoje – tai laikraščiai, žurnalai; Reklama per komunikacijos priemones - radijas, televizija; Reklama paštu - tiesioginis spausdintos medžiagos išsiuntimas; Išorinė reklama – tai didelių matmenų plakatai, šviečiančioji reklama, mažų matmenų plakatai; Kino) reklama - kino filmai, skaidrės; Reklama internete - reklaminiai skydeliai, klipai, atvirukai ir pan. (Rutkauskas A., 2006).

Išanalizavus teorinę medžiagą apie marketingo kompleksą galima daryti išvadą, kad visi komplekso elementai yra vienodai svarbūs įmonės veiklos rezultatams, juo jų įtakos priklauso ir prekių vartojamumas, ir įmonės gaunamos pajamos bei pelnas. Todėl šių elementų analizė, žinojimas, jų suvokimas ir tinkamas panaudojimas teigiamai įtakos finansinę situaciją.

Kaip teigia P. Kotler, K. L. Keller (2007), R. Mažeikaitė (2001), galima įvardyti penkias pasiūlymų kategorijas: gryna materiali prekė, materiali prekė su paslaugomis, hibridas, pagrindinė paslauga su mažmeninėmis prekėmis ar paslaugomis, gryna paslauga.

Anot R. Mažeikaitės (2001), pirma, siūlomos tik prekės, be paslaugų. Tai tik materialūs objektai: maisto produktai, skalbimo milteliai ir pan. Be papildomų paslaugų siūlomos nesudėtingos prekės, kuriomis didesnioji vartotojų dalis gali pasinaudoti ir be papildomų paslaugų. Dažniausiai tai buityje įprastos vadinamosios plataus vartojimo prekės.

Antra, prekės gali būti papildytos paslaugomis. Nelygu prekių sudėtingumas, skiriasi paslaugų pobūdis ir apimtis. Kuo sudėtingesnės parduodamosios prekės, tuo daugiau paslaugų gali būti suteikta vartotojams. Papildomų paslaugų kokybė neretai turi daug įtakos pagrindinių prekių prekybos apimtims. Papildomų paslaugų sąrašas gali būti pakankamai didelis.

Vis labiau plinta paslaugos, kurias sunku atskirti nuo prekių. Tai būdinga prekėms, surenkamoms iš standartinių detalių, modelių ar blokų. Tokios paslaugos ekonomiškai naudingos ir paslaugų teikėjams, ir paslaugų pirkėjams. Taip pat išskiriama hibridinių paslaugų kategorija, t.y. siūlomos prekės kartu su paslaugomis, kurių neįmanoma atskirti. Gali būti teikiamos kelios paslaugos, viena iš kurių – pagrindinė, o kitos atlieka pagalbines funkcijas, bet finansiniu atžvilgiu yra naudingesnės nei pagrindinės. Gali būti teikiama ir viena paslauga, be jokių papildomų paslaugų ar prekių. Tokios paslaugos dažniausiai teikiamos konkretiems asmenims ir būna skirtos asmeniniams poreikiams tenkinti (R. Mažeikaitė, 2001).

  • Verslas Verslo planai
  • 2014 m.
  • 30 puslapių (7465 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 55 KB
  • Verslo plano pavyzdys Skanumėlis
    10 - 4 balsai (-ų)
Verslo plano pavyzdys Skanumėlis. (2014 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-plano-pavyzdys-skanumelis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:36