Verslo plano rengimo taisyklės


Ekonomikos verslo planas. Antraštinis lapas. Santrauka. Verslo aprašymas. Verslo šakos analizė. Gamyba. Rinkotyra (marketingas). Valdymas. Finansai. Priedai. Santrauka (anotacija, reziumė, apibendrinimas ) – tai glausta (. Psl. ) dalykinių pasiūlymų, kurie galėtų sudominti investuotojus ir skatintų juos detaliau studijuoti planą, apžvalga. Paprastai ji rengiama jau parašius kitus plano skyrius, juos apibendrinant. Gali būti iš tų skyrių paimami vienas du svarbiausi sakiniai ir duomenys. Turi būti aiškiai nurodoma, kokių verslo galimybių atsiranda, kodėl jis patrauklus, kas vadovaus naujam verslui, kokia nauja įmonė prasiverš į rinką, kokios jos perspektyvos ir pan. Būdingesni santraukoje aptariami klausimai.


Antraštiniame lape nurodoma įmonė (pavadinimas, vadovo vardas, pavardė, adresas, telefonosantrauka (anotacija, reziumė, apibendrinimas ) – tai glausta (1–2 psl. Turi būti aiškiai nurodoma, kokių verslo galimybių atsiranda, kodėl jis patrauklus, kas vadovaus naujam verslui, kokia nauja įmonė prasiverš į rinkšiame verslo plano skyriuje suformuluojama verslo idėja ir nurodomos svarbiausios veiklos kryptys, iškeliant verslo teigiamybes, palyginti su konkurentų veikla rinkoje. Čia išsamiai aprašomas gaminys, kurį verslininkas yra numatęs pateikti rinkai.

Kokiomis ypatybėmis gaminys išsiskirs rinkoje, kokius poreikius jis tenkins ir kodėl vartotojai norės pirkti kaip tik šios įmonės gaminius.

Kokiais partneriais, autorių teisėmis ar prekių ženklais naudojantys sukurtas rinkai teikiamas gapatariama pateikti gaminio ji atliekama norint įtikinti tuos, kurie skaitys verslo planą, koks kuriamo verslo gyvybingumas, galimybės gaminamą produkciją pprieš pradedant verslą, labai svarbu surinkti kuo numatyti reikalingus įrengimus ir gamybines patalpas, nurodant, iš kur visa tai bus gaunama ir kokiomis kainomis. Šiame verslo plano skyriuje reikia pateikti informacija, kuri įsitikikurią rinkos dalį kuriamai įmonei pelningiausia aptarnauti, kokie klientų poreikiai ir kaip šios įmonės pagamina ir pateikia produkcija geriau atitiktų klientų poreikius, palyginti si klientų gaminiais.

Kaip bus nustatoma prekės kaina, kuri, pirmiausia, priklauso nuo to, kiek pasirengęs mokėti vartotojas, antra, nuo to, kokios susidaro išlaidos ir koks numatomas gauti pelnas.

Kur numatoma parduoti prekes (savo firminėje parduotuvėje, didmeninėje ar mažmeninėje prekyboje) , kaip numatoma daugiau parar jie nuolatos bus kviečiami dirbti, ar bus samdomi tik kaip konsultantai, ekspertai konkrečioms užduotims vykdyti.

Kaip bus mokama už vadovaujančių darbuotojų ir spectai verslo plano dalis, kuria labiausia dominimaisi. Pagrindinis verslo plano finansinės dalies tikslas – įtikinti bankininkus ar kitus investuotojus, kad verslo idėja yra ne tik patraukli, bet ir pelninga, kad paskola bus grąžinta laiku.

Verslo plano rengimo taisyklės. (2011 m. Kovo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-plano-rengimo-taisykles.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:31