Verslo plėtra


Statistikos kursinis darbas. Uždarosios akcinės bendrovės ,,Kaštonų bulvaras“ verslo plėtros galimybės. Įvadas. Įmonės pristatymas. Tiriamojo darbo problema, galima hipotezė, tyrimo dizainas (tyrimo objektas, tikslas, uždaviniaiDuomenų rinkimo ir analizės metodai. Interviu metodas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai.


Metodologija – tai mokslinio pažinimo metodų tyrimas, bendrų tyrimo metodų teorija. Bendroji mokslo metodologija pamatiniu lygmeniu apibrėžia procedūras, kurias būtina taikyti siekiant sukaupti mokslo žinių.[1,p.7] Metodologijos apibrėžimas netinkamai vartojamas kalbant apie tam tikras tyrimo technikas. Tai geriau pavadinti tyrimo metodika arba tyrimo dizainu. Taip pat Gintalas A. teigia, kad metodologija, tai mokslas apie veiklos organizavimą. Prieš atliekant tyrima svarbu išsiaiškinti organizavimo sąvoką. Tai tvarka atlikta tarp procesų ar veiksmų, kurie turi ryšį tarp sudarymo ir tobulinimo. Tai žmonių dirbančių pagal taisykles prie tam tikros programos susijungimas.[2,p.986]

Atliekant metodologija galima pasirinkti kokybinį arba kiekybinį tyrimo metodą. Kokybinis tyrimas atliekamas norint suprasti objiektą, koks aplinkos poveikis. Tikslas, gauti kokybinį supratimą apie tam tikras įvykio priežastis. Kokybiniam tyrimui renkama informacija, duomenys. Ją atliekant vyksta stebėjimai, duomenų rinkimai, analizė. Kokybinių duomenų analizė turi būti subjektyvi, plačios informacijos, dizainas laisvas ir nestruktūrizuotas. Duomenų rinkimo medotai gali būti:

Kiekybinis tyrimas, tai statistiškai atliekamas analizavimas, prognozavimas. Ieškoma išorinių požymių kurie matuojami ir skaičiuojami. Tikslas yra apskaičiuoti duomenis ir pateikti gautus rezultatus. Rezultatuose pateikiami rekomenduojami veiksmai. Kiekybinio tyrimo duomenų informacija yra menka. Duomenų rinkimo medotai gali būti:

Viskas prasidėjo nuo įdėjos Nidoje tiekti naktipiečius.Būsimieji kavinės įkūrėjai pirmiausia išvyko į užsienį užsidirbti ir įgauti patirties, tai buvo neeilinė šalis, Egiptas. Grįžę kibo į darbus, patys restauravo sena kioskelį, šalia padarė pavėsinę su staliukais ir taip ,,gimė” baras ,,Kaštonas”. Veikla sekėsi puikiai,bet jiems norėjosi kažko daugiau, neužteko vien sezoniško vasaros baro. Tada kilo minčių vykti į Vilnių ir ten tęsti veiklą. Bet nuvykus jiems nepasisekė, prarado pinigus ir teko grįšti į pajūrį. Visi kavinės įkūrėjai yra klaipėdiečiai, tad nusprendė pamėginti uostamiestyje. Po ilgų ieškojimų atrado išskirtines patalpas, tai ,,Telekomo” aktų salė. Po metus laiko trunkančių statybų Klaipėdoje buvo atidarytas naujas baras ,,Kaštonas”.

Verslo plėtra. (2015 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-pletra.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:03