Verslo procesų valdymas (2)


Verslo kursinis darbas. Teikiamo produkto ar paslaugos nustatymas. Organizacijos teikiamos paslaugas ar produktai. Nagrinėjamas produktas arba paslauga. Vartotojų poreikių medis. Vartotojų poreikių rikiavimas pagal svarbą. Vertės pasiūlymo pagrindimas. Horizontalios paslaugų, produktų teikimo sistemos kūrimas. Organizacijos vertės grandinės. Organizaciją sudarantys 1 lygio procesai. Organizaciją sudarantys procesai. Etikečių teikimo proceso žemėlapis. Pakuotės teikimo proceso žemėlapis. Maketavimo paslaugos teikimo proceso žemėlapis. Proceso analizė. Pakuotės tiekimo srauto diagrama. Teikimo proceso tobulinimas taikant „6 sigma“. Pakuotės teikimo proceso defektai. Tobulinimas. Spaudos defektų atvejų mažinimas nuo 30% iki 15% arba gerinimas 50%. Tiekimo vertės srauto modeliavimas.


Pirmiausia buvo sudaryti veiklos ir laukimo laikai. Gauti rezultatai pateikti 4.4 lentelėje.

Dažnai nuo užsakymo gavimo ir iki užsakymo užbaigimo procesai ir laikai vyksta kitaip, nes gamyboje ir ne tik joje, pasitaiko nenuspėjami įvykiai, pavyzdžiui, sandėliuose nėra tinkamo kiekio pagrindinių medžiagų, gamintojas vėluoja pristatyti medžiagas ir t.t. Tačiau visų įvykių ir išimčių neaprėpsime ir susitelksime į pateiktą veiklų seką.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (2955 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 835 KB
  • Verslo procesų valdymas (2)
    10 - 5 balsai (-ų)
Verslo procesų valdymas (2). (2014 m. Gruodžio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-procesu-valdymas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:42