Verslo sėkmės dėsniai


Verslo konspektas.

Pinigų užteks visiems , kurie yra pasirengę paisyti šių verslo dėsnių. Brian Tracy VERSLO SĖKMĖS DĖSNIAI Tikslo dėsnis Verslo tikslas yra suformuoti ir išlaikyti savo klientūrą. Pelnas tik rodo , kaip gerai kompanija vykdo savo tikslą. Kaip galite pritaikyti šį dėsnį. Klientų patenkinimo dėsnis Klientas visada teisus. Jei jums kada nors pasirodys , kad klientas buvo neteisus , dar sykį perskaitykite klientų patenkinimo dėsnį. Kaip galite pritaikyti šį dėsnį Išpildykite. Klientų dėsnis. Klientai visada siekia patenkinti savo interesus jie ieško didžiausios kokybės už mažiausią kainą. Kokybės dėsnis Klientai reikalauja tos pačios kokybės už pačią žemiausią kainą. Rytojus skirsis nuo šiandienos. Esminės išlikimą garantuojančios savybės yra nuolatinis atsinaujinimas ir tobulėjimas. Geriausias būdas nuspėti ateitį yra ją sukurti. Lemiamų sėkmės faktorių dėsnis Kiekviename versle yra tam tikras skaičius faktorių , kurie lemia sėkmę arba nesėkmę. Rinkos grupių dėsnis Jei kompanija nori gerokai padidinti prekybos apimtį , ji turi nusitaikyti į tam tikras klientų grupes.


Pelnas tik rodo, kaip gerai kompanija vykdo savo tikslą.

Ieškokite galimybių padidinti savo kompanijos pelną. Didelis kompanijos pelningumas — lemiamas ilgalaikės sėkmės faktorius. Ar žinote, kokie jūsų produktai duoda daugiausiai pelno? Kurie jūsų klientai daugiausiai perka?

Paanalizuokite, kaip galite padėti formuoti ir išlaikyti savo kompanijos klientūrą. Ieškokite galimybių kurti naujus produktus bei paslaugas. Stenkitės užsitikrinti klientų lojalumą.

Jei jums kada nors pasirodys, kad klientas buvo neteisus, dar sykį perskaitykite klientų patenkinimo dėsnį.

Labiausiai sekasi toms kompanijoms, kurioms klientai — tarsi karaliai ar karalienės.

Nustebinkite klientą — padarykite kur kas daugiau, nei klientai tikisi.

Klientai yra reiklūs ir negailestingi. Jie dosniai atsilygina toms kompanijoms, kurios geriausiai tenkina jų poreikius. O jei kompanija to padaryti nesugeba, klientai ją sužlugdo.

Pagrindinė verslo plano dalis ir verslininko dėmesio centras turi būti klientai.

Susidarykite visų savo klientų (ir esančių kompanijoje, ir už jos ribų) sąrašą.

Susidarykite planą, kaip geriau galėtumėte pasitarnauti šiems žmonėms.

Ištirkite, kokiais kriterijais pirkėjai vadovaujasi, nustatydami jūsų produkcijos kokybę. Išsiaiškinkite, kokios kokybės jie iš jūsų tikisi.

Išsirinkite vieną svarbiausią savo veiklos sritį ir imkite ją tobulinti. Pasiryžkite tapti šios srities lyderiais.

  • Verslas Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (823 žodžiai)
  • Profesinė mokykla
  • Verslo konspektai
  • Microsoft Word 46 KB
  • Verslo sėkmės dėsniai
    10 - 5 balsai (-ų)
Verslo sėkmės dėsniai. (2016 m. Birželio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-sekmes-desniai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:15