Verslo sėkmės istorijos: veiksnių tyrimas


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Verslo samprata. Pagrindinės verslo funkcijos jų įtaka sekmei. Verslininkystės plėtojimas Lietuvoje. Tarpukario verslininkysė. Verslininkystės prielaidas ir galimybes dabartinėje Lietuvoje. Smulkus ir vidutinis verslas, jų kriterijai. Verslo plėtra. Verslo sėkmės prielaidos. Bankrotas - palanki proga verslo plėtrai. Sėkmingo ženklo koncepcija. Frančizinė įmonė, jos pranašumai bei trūkumai. Sėkmingų įmonių pavyzdžiai. Mc‘donalds. Ikea. Mažų sąnaudų oro linijų bendrovė. Išvados. Literatūra.


Verslo sėkmę lemia verslo idėjos suformulavimas, t.y. vizijos sukūrimas. Tačiau verslo rezultatus lemia ir reali kasdienybė, kurią formuoja įvairūs aplinkos veiksniai. Jie gali būti grupuojami į ekonominius, politinius, teisinius, socialinius, kultūrinius, mokslo ir technikos pažangos veiksnius. Išskirtini tokie pagrindiniai įmonių sėkmingos veiklos veiksniai: palanki proga ir geras pasirengimas verslo pradžiai, verslininko asmeninės savybės, pakankamas kapitalas, modernūs verslo organizavimo bei įmonių valdymo metodai.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 28 puslapiai (6935 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 119 KB
  • Verslo sėkmės istorijos: veiksnių tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Verslo sėkmės istorijos: veiksnių tyrimas. (2014 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-sekmes-istorijos-veiksniu-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:49