Verslo strategija AB Alita


Alita strategija. Alita strateginis planas. Alitos struktura. Ab "alita" technologijos. Alita verslo planas. Ab alita naudojamos technologijos. Alitos uzdavinia,tikslai,planai. Darbas alitoje. Alita strateginiai planai. Kursiniai darbai verslo startegia.

Ekonomikos kursinis darbas. Problemos formulavimas. Teoriniai sprendimai. Įmnoės tikslai. Įmonės aplinkos analizė. Įmonės analizė. Įmonės vystymosi galimybės. Strategijos. Įmonių klasifikavimas pagal rinkoje užimamą poziciją, bei jų naudojamos strategijos. Praktinis modeliavimas. Gamybinė struktūra. Makro aplinka.


Vyno gamyba-tai alitos pati pradžia, siekianti 1963 metus. Didžioji dalis produkcijos gaminama iš vietinių žaliavų-obuolių ir uogų. Taip pat ceche išpilstomi vertingi vynuogių vynai. 1980 metais pagamintas pirmasis šampanizuoto vynuogių vyno butelis Lietuvoje. Pagal naujausią ir pažangiausią srovinę technologiją gaminama daugiau kaip 10 rūšių šio tauraus balto, rausvo ir raudono gėrimo. Naujausias padalinys-koncentruotų sulčių gamybos baras. Moderniais vakarų europos firmų manzini ir bucher įrenginiais gaminamos kon pagrindinė strategijos formavimo idėja – rasti tinkamiausią būdą, padedantį organizacijai pasiekti geriausių rezultatų didinant bendrą savo vertę. Vertės kategorija išreiškia ne vien ekonominį aspektą. Kitaip tariant ne viskas susiveda į pelną. Suprantama, pelnas yra svarbiausias visų jo siekiančių organizacijų tikslas, žymia dalimi lemiantis jų egzistavimo prasmę. Tačiau organizacija yra sudėtingas įvairių tikslų ir interesų junginys. Netgi pagrindinės įtakos grupės turi gana skirtingus interesus.

Mokslinėje literatūroje išskiriami keturi arba penki hierarchiniai strategijų lygiai. Vadybinėje praktikoje dažniausiai apsiribojama tik trimis pagrindiniais lygiais-korporacine, biznio bei funkcinėmis strategijomis.

Strateginis planavimas yra pirmas ir svarbiausias planavimo etapas, kuriame suformuojami įmonės tikslai, bendriausios jų realizavimo strategijos, kurios vėliau detalizuojamos taktiniame ir operatyviniame planavimuose.

Strateginio valdymo koncepcijoje ieškoma tokios sisteminės ir dinaminės visų įmonės išteklių kombinacijos, kuri užtikrintų didžiausią įmonėsstrategiškai orentuota struktūra turi atitikti sprendžiamiems uždaviniams,būti mobili, turėti specialius strateginio planavimo padalinius ir žmones, užtikrinti strateginio taktinio ir operatyvinio planavimo integraciją.

Strateginis planavimas yra strateginio valdymo sistemos sudedamoji dalis. Pagrindinis jo uždavinys – suformuoti realius įmonės tikslus ir veiksmingas jų įgyvendinimo strategijas.

Laiko požiūriu strateginis planavimas dažnai suprantamas kaip ilgalaikis, tačiau pripažįstant strateginio planavimo ilgalaikį pobūdį, reikia suprasti, kad reikalui esant jo principus galima taikyti tiek taktiniame tiek operatyviniame planavime. Taip pat strategijos gali būti sudaromos konkrečiam tiksluistrategijos sudaromos tam tikram tikslui pasiekti. Todėl tikslo formulavimas yra labai glaudžiai susijęs su strateginiu planavimu nors kartu ir savarankiškas etapas(strateginis planavimas yra tam tikras nors ne vienintelis tikslo pasiekimas).

Verslo strategija AB Alita. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-strategija-ab-alita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:12