Verslo strategija analizė


Vadybos analizė. Įvadas. Uab „tiks langai“ strateginė analizė. Uab „tiks langai“ charakteristika. Uab „tiks langai“ išorinės aplinkos analizė. Makroaplinkos tyrimas. Mikroaplinkos tyrimas. Svarbiausių (tiesioginių ir netiesioginių) išorinės aplinkos veiksnių įtaka įmonei. Išteklių analizė. Uab „tiks langai“ ssgg analizė. Uab „tiks langai” tikslinė orientacija. Įmonės strateginiai tikslai. Išvados. Literatūra.


Sėkminga įmonės veikla priklauso nuo jų sugebėjimo greitai ir lanksčiai reaguoti į rinkos pasikeitimus. Siekiant sėkmės versle būtina turėti strategiją ir atsakyti į strateginio valdymo iškeltus klausimus:

•kodėl vienos organizacijos yra sėkmingesnės už kitas;

•kaip konkuruoti , kad būtum pranašesnis už kitas organizacijas;

•kaip sukurti unikalų, vertingą, sunkiai nukopijuojamą ir pakeičiamą konkurencinį pranašumą.

Organizacijai norint išsilaikyti rinkoje ir dirbti pelningai labai svarbu atsižvelgti į naujus vartotojų poreikius, prisitaikyti įsisavinant naujas technologijas ir naujas prekes. Tačiau svarbus šiuolaikinis rinkodaros bruožas – ne tik konkrečių vartotojų poreikių patenkinimas, bet ir jų problemų kompleksinis sprendimas, remiantis informacija apie vartotojų veiklą, tikslus, pasiekimus ir pageidavimus.

Darbo objektas – įmonės valdymo strategija.

Darbo tikslas – išanalizuoti pasirinktos įmonės verslo strategiją.

Darbo uždaviniai:

1.supažindinti su įmonės veikla

2.atlikti įmonės makroaplinkos analizę;

3.atlikti įmonės mikroaplinkos analizę;

4.Nustatyti įmonės tikslinę orientaciją: misiją, viziją, strateginius tikslus.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė.

  • Vadyba Analizės
  • 2012 m.
  • 23 puslapiai (4980 žodžių)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 60 KB
  • Verslo strategija analizė
    9 - 2 balsai (-ų)
Verslo strategija analizė. (2012 m. Gruodžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-strategija-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:16