Verslo vadybos namų darbas


Vadybos namų darbas. Socialinės ekonomikos ir vadybos katedra. Namų darbas. Namų darbai. Pabaikite sąvoką. Pagrindiniai misijos ir vizijos skirtumai. Įvardinkite mažiausiai 3 svarbiausius misijos formuluotės elementus. Vertinamoji misija. Įvertinimas žodine išraiška. Viso suma. Pabaikite sąvokas. Kritinis veiksnys. Tiriamoji organizacija. Pasirinkta organizacija Nr. Svertinis įvertis. Veiksnys galimybės , grėsmės.


Vizija neturi būti pernelyg detalizuota ir tiksliai suformuluota, o misija turi būti aiški ir tiksli, nurodyti pagrindinius organiozacijos tikslus.

Misijos formuluotė trumpa ir aiški, įvardintas pagrindinis organizacijos tikslas. Formuluotė atspindi organizacijos atsakomybę vartotojams, atspindi pagrindines organizacijos vertybes.

Neigiami aspektai: formuluotė ne visiškai atspindi organizacijos vertybes,kultūrą. Nėra aiškiai suformuluota strategija,kuriai organizacija teikia pirmenybę

Parduotuvių tinklo nebuvimas - mažesnės svarbos stiprybė, nes konkurencijos nebuvimas, įmonės įsikūrimo pradžioje, užtikrino nuolatinius pirkėjus.

Ekonominė krizė- mažesnės svarbos stiprybė, nes įmonė išmoko pelningai dirbti nepalankiomis sąlygomis.

Naujų produktų bandymas- mažesnės svarbos stiprybė, nes naujų prekių bandymas padėjo atrasti tai,kas labiausiai patinkia klientams.

Asmeniniai poreikiai- pagrindinė stiprybė, nes tai padeda pasirinkti, ką klientai pirktų noriai, o ką ne.

Bendravimas su klientais- nesvarbus, nes tai mažina įmonės pelną.

Organizacijos vertinimui galima naudoti priežastingumo, naudingumo, patikimumo, stabilumo vertinimo kriterijus, daryti išorinės ir vidinės aplinkos analizes.

Didžiausi tiriamos organizacijos ne gobšumas, prekių rinkimasis pagal asmeninius poreikius ir sukūrimo laikotarpiu, panašių parduotuvių nebuvimas. Tai palengvino verslo pradžią ir plėtojimą, nes nebuvo didelės konkurencijos. Dėl to buvo nesunku išsilaikyti rinkoje. Taip pat svarbi ekonominė krizę,nes organizacija išmoko,kaip išsilaikyti ekonomiškai nepalankiu laikotarpiu ir bendravimas su klientais,tai užtikrino didesnį ir nuolatinį klientų ratą. Mažiausias svertinis įvertis yra produktų vietų keitimas, nes tai sudaro nepatogumus klientams, be to reikalingas papildomas darbas. Neskaičiuojamas prekių atsiperkamumas suteikia galimybę prekiauti ir tomis prekėmis, kurios galbūt neteikia didesnio pelno, bet palaiko didesnį prekių asortimentą.

Šiuo momentu kuriantis panašaus pobūdžio parduotuvėms, atsiranda didesnė konkurencija. Dėl šios priežasties siekiama palaikyti prieinamą kainą klientams, kas sumažina pardavėjų pelną. Atsiradus konkurentams sunku išsilaikyti rinkoje, todėl reikia tiekti aukščiausios kokybės produktus arba turėtį didelį ir pastovų klientų ratą.

Organizacijos didžiausi svertiniai veiksniai: yra bendravimas su klientais - tai padeda susirasti didesnį ir nuolatinį klientų ratą; tinkama verslo įkūrimo vieta sudaro didesnę galimybę užsidirbti didesnį pelną; bendradarbiavimas su kitomis organizacijomis padeda plėsti verslą ir kituose miestuose, taip pat prekių specifiškumas leidžia išsiskirti rinkoje. Įmonei taip pat svarbus klientų požiūris į produkciją, dėl to didelį dėmesį skiria produktų kokybei ir įvairumui, stengiasi tenkinti visus pirkėjų norus.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (2032 žodžiai)
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 49 KB
  • Verslo vadybos namų darbas
    10 - 5 balsai (-ų)
Verslo vadybos namų darbas. (2015 m. Lapkričio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/verslo-vadybos-namu-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:12