Vertybės, strateginiai pasirinkimai ir vizija


Verslo skaidrės. Vertybės, strateginiai pasirinkimai ir vizija. Vertybės. Vertybės yra klijai, kurie išlaiko organizacijų vientisumą. Savarankiškas mąstymas Atsakomybė Iniciatyva Komandinis darbas Bendradarbiavimas Vertingas, kokybiškas produktas Platus asortimentas. Strateginiai pasirinkimai. Strateginiai pasirinkimai yra tam tikri. Vizija- tai mojantis mums iš tolo taikinys. Tapti klientų ir partnerių pripažinta profesionaliausia verslą skatinančia organizacija Lietuvoje.


Vizija- tai mojantis mums iš tolo taikinys, į kurį vadovas nutiesia tiltą iš organizacijos dabarties į jos ateitį. Šaltinis: 1998m. Warren Bennis, Burt Nanus. Lyderiai. Atsakomybės strategija 2. Vizija- yra firmos tolesnės ateities paveikslas, apibendrintas supratimas ir suvokimas, kodėl, kur ir kaip firma ir jos konkurentai konkuruos ateityje. Šaltinis: 2001 m. Aleksandras Vasiliauskas. Firmų strateginis valdymas. 155 psl. 3. Vizija- tikslus žinojimas kur nori eiti ir sutelkimas visos savo energijos bei jėgų, kad ten patektum. Šaltinis: 2007m.Robin Sharma.Vienuolio, kuris pardavė Ferrari lyderiavimo išmintis. 44,50-52 psl.

  • Verslas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 7 puslapiai (317 žodžių)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 908 KB
  • Vertybės, strateginiai pasirinkimai ir vizija
    10 - 3 balsai (-ų)
Vertybės, strateginiai pasirinkimai ir vizija. (2014 m. Spalio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/vertybes-strateginiai-pasirinkimai-ir-vizija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:23