Vertybinių orientacijų udgymo svarba mokykliniame amžiuje


Vertybinio ugdymo svarba mokykliniame amziuje. Vertybinio ugdymo svarba. Vertybiniu orientaciju ugdymo svarba mokykliniame amziuje.

Pedagogikos referatas. Įvadas. Mokytojo ir mokyklos vaidmuo vertybinių orientacijų ugdymo procese. Tėvų vaidmuo vertybinių orientacijų ugdymo procese. Religijos vaidmuo vertybinių orientacijų ugdymo procese. Išvados. Naudota literatūra.


Mokytojas visame vertybinių orientacijų ugdymo procese atlieka gana didelį vaidmenį, kadangi žmogaus, individo vertybių sistema pagrinde formuojasi mokykliniame amžiuje. Kai jį supančios visuomenės didžioji dalis yra jo amžiaus tarpsnyje. Tačiau visgi kyla keli klausimi: koks mokytojoir mokyklos vaidmuo vertybinių orientacijų ugdymo procese? Koks tėvu vaidmuo? Koks religijos vaidmuo šiame procese? Kokia yra viso to svarba? Tad šio darbo tikslas yra išanalizuoti vertybinių orientacijų ugdymo svarbą mokykliniame individo amžiuje bei jį supančios visuomenės, sociumo vaidmenį šiame procese.

Prieš pradedant analizuoti vertybinių orientacijų ugdymo svarbą mokykliniame individo amžiuje, turėtume visų pirma suprasti kas yra vertybinės orientacijos, kas yra ugdymas ir koks yra žmogaus mokyklinis amžius.

  • Pedagogika Referatai
  • 2013 m.
  • 7 puslapiai (1758 žodžiai)
  • Mokykla
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 31 KB
  • Vertybinių orientacijų udgymo svarba mokykliniame amžiuje
    10 - 3 balsai (-ų)
Vertybinių orientacijų udgymo svarba mokykliniame amžiuje. (2013 m. Sausio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/vertybiniu-orientaciju-udgymo-svarba-mokykliniame-amziuje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:44