Vežimo kelių transportu technologija


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Krovinio analizė. Krovinio ruošimas vežimui. Tara. Markiravimas. Paketavimas. Transporto priemonės parinkimas akmens vatos gamenimui. Pakrovimo iškrovimo darbų ir mechanizmų parinkimas. Krovinio saugumas ir sugadinimas. Maršruto sudarymas ir analizė. Naujos technologijos krovininiame transporte ir jų veikimas. Ateityje planuojamos technologijos. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiuo metu labiausiai pasaulyje yra paplitę krovinių gabenimas automobilių transportu.. Vienas iš jų yra gaminių transportavimas – pristatymas iš gamybos į vartojimo vietas. Įvairiomis transporto priemonėmis prekės vežamos iš vienos firmos i kitą, iš vieno regiono į kitą ir pagaliau iš vienos šalies i kitą, kol pasiekia adresatą.

Sandėliavimo sistemos bloką sudaro visi krovos darbų bei transportavimo įrenginių bei mechanizmai užtikrinantys krovos darbų atlikimą. Pvz.: krovos darbų ir transportavimo įrenginių, priskiriamos techninės priemonės užtikrinančios krovinio judėjimą vertikalia ir horizontalia kryptimi.

Didėjant poreikiams kuriamos naujos technologijos kurių pagalba galima lengviau ir greičiau atlikti krovinių pervežimo operacijas. Jos yra būtinos norint patenkinti visus užsakovų ir gavėjų pateiktus užsakymus.

Akmens vatos pakuotės matmenys:

Storis 20 – 100mm

Ant vienos euro paletės galima sukrauti 16 paketų akmens vatos, paletės su akmens vatos paketais pakraunamos šakinio autopakrautuvo pagalba. Vežti bendro naudojimo keliais leidžiama nes mano vežamo krovinio gabaritai ir svoris atitinka oficialią registraciją ir neviršija tos šalies šeimininkes, kurios aš vežu teritorijoje galiojančių normų.  

Pardavimo įpakavimo pagrindinis tikslas skatinti pardavimą, prie pardavimo įpakavimo galima priskirti ir informacini įpakavimą. Informaciniame įpakavime yra nurodytas gamintojas, grynoji masė, laikymo sąlygos, iki kada tinkama vartoti. Žiūrint iš reklaminės pusės pardavimo įpakavimas yra ryškių spalvų ir atkreipiantis dėmesį.

Mano pasirinktas krovinys akmens vata yra įvairių rūšių, todėl ją galima pakuoti keliais būdais. Plastikinis įpakavimas, kartoninės dėžės ir plastikinės pakuotės, šie pakavimo darbai vyksta ant padėklų. Galimas ir toks variantas kai supakuojama universalias akmens vatos plokštes į didelius akmens vatos paketus, dar vadinamus "Big pack". Taip šios pakuotes, kuriose sublokuota keliolika mažesnių produkcijos paketų, yra apsaugomos nuo vagysčių, aplinkos bei kitų sąlygų, su kuriomis susiduriama krovinį transportuojant, saugant ir kraunant. Taip daroma todėl ,kad apsaugotume produkcija nuo neigiamų transportavimo pasėkmių,kurios yra reikalingos norint teikti aukštos kokybės akmens vatą. Taip pat šios naujos technologijos dėka žymiai patogiau pristatyti klientams prekę.

Gaminių pakavimo būdas yra parenkamas atsižvelgiant į vartotojų poreikius bei medžiagų pristatymo galimybes. Kadangi man įmanoma mechaniškai pakrauti ir iškrauti medžiagas, tikslingiausia yra rinktis pramoninio dydžio pakuotes. Tokios pakuotės leidžia greičiau pakrauti ir iškrauti vilkikus bei sumažinti autokrautuvų darbą. Mano kroviniai formuojami taip, kad kuo daugiau skirtingų gaminių ir pakuočių būtų vežama ta pačia kryptimi. Įvairios pakrovimo kombinacijos leidžia optimaliai išnaudoti vilkiko plotą.Pakuotėms yra naudojamas medis ir LPE plastikas, kuriuos lengva panaudoti dar kartą arba utilizuoti.Plastikinis įpakavimas arba plastikinės pakuotės ant paletės  E-pakuotės standartiškai iš linijų L14, L15 

Akmens vatos dembliai pakuojami i plastikinius maišus kuriuose telpa 0,483 m3 ir tie maišai dar pakuojami į pakius kuriuose įeina aštuoni maišai.

Pakavimas vyksta ant padėklų, kurių matmenys yra 1200X1200mm, dežės į kurias yra pakuojamos akmens vata yra kartoninės ju matmenys yra 300x400x1200mm jos taip pat yra dedamos ant padėklų.

Vežimo kelių transportu technologija. (2015 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/vezimo-keliu-transportu-technologija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:19