Vidaus degimo variklio blokas ir galvutė


Transporto savarankiškas darbas. Variklio korpusas. Cilindru ivores. Cilindru galvutes. Cilindro bloko tarpines.


Šiuolaikiniai varikliai daž­niausiai aušinami skysčiu, todėl toliau bus aprašoma pirmoji schema. Kad atlaikytų dideles jį veikiančias jėgas, variklio blokas turi būti kuo standesnis. Jis lie­ jamas iš legiruotojo pilkojo ketaus arba aliuminio lydinių. Kad variklio bloke nesusidarytų nereikalingų įtempių, alkūninio veleno pagrindinių kaklelių ir cilindrų galvutės tvirtinimo varž­tai būna vienoje linijoje. Tam cilindrų bloko šoni­ nės sienelės atraminių guolių plokštumoje įgaubiamos į vidų. Susidaręs paviršius dėl didesnio ploto ma­žina virpesius ir triukšmą. Aušinimo ertmių aukštis turi būti toks, kad stūmokliui esant galiniuose taškuose, jo ž­iedai būtų aušinamojo skysčio skalaujamose cilindro zonose.

Vidaus degimo variklio blokas ir galvutė. (2015 m. Sausio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/vidaus-degimo-variklio-blokas-ir-galvute.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:02