Vidaus degimo variklių klasifikacija


Varikliu klasifikavimas. Variklio klasifikacija. Vdv klasifikavimas. Variklio klasifikavimas. Vdv klasifikacija. Šiluminių variklių klasifikavimas. Vidaus degimo varikliu klasifikavimas. Varikli klasifikavimas. Vidaus degimo variklio klasifikacija. Automobiliu varikliu klasifikacija.

Transporto referatas. Vidaus degimo variklių klasifikacija. Markiravimas. Pagrindiniai vdv reikalavimai. Vdv,kaip ir kitėms mechanizmams,taikomi keli reikalavimai,pagal kurių pagalba sprendžiamą apie variklį;ar jis patikimai dirbs. Konstrukcijos paprastumas. Variklio dėtalių ir mazgų gamyba turi būti paprasta. Pats variklis, atskiri jo mazgai ir mechanizmai turi būti prieinami apžiurai ,remontui,greitam ir patogiam montavimui. Darbo patikimumas. Tai yra vdv sąvybe vykdyti užduotas funkcijas,išlaikius savo ekspluotacines rodiklius per visa rekomenduojamą darbo laiką. Aukštas ekonomiškumas. Variklis turi dirbti su mažu santikiniu kuro ir alivos sunaudojamu(kuro arba alivos sunaudojimas per laiko vienetą venai aj per valandą). Visiškas vdv aptarnavimo saugumas visose variklio ekspluatacinėse darbo sąlygose.


--vidinis mišinio sudarimas,kai degus mišinis sudaromas betarpiškai cilindro įvorėje.Kūras į cilindrą padodamas suspaudimo pabaigoje po slegių(40-70Mpa);

--kųras savaime uūsilėpsnoja ore,kuris yra pašilditas iki aukštos temperaturos;

--darbinis ciklas vykdomas su mišrių šilumos padavymų - tai yra mišraus degimo ciklas.Šio ciklo metų kūro dalis sudega kai V=const,o dalis kai yra p=const;

taip pat laivose naudojami karbiuratoriniai varikliai(plačiai naudojami autotransporte) ,bet jie naudojami tik kaip valtės motorai ir gaisrinių siurblių pavara.Jų ypatumai yra:

--išorinis mišinio sudarymas,kai degus mišinis,kuris sudarytas iš oro ir benzino garų,parošiamas ne cilindre,o karbiuratoriuje;

--degus mišinis užsidega nuo kibirkšties ir momentaliai sudega;

Šiolakinius vidaus degimo variklius(VDV) galima pasiskirti pagal šius požimius:

Ilgas motorėsursas(laikas iki kapitalinio rėmonto).VDV darbo trukmė valanduose iki kapitalinio rėmonto - tai vienas iš svarbiausių variklio konstrukcijos kokybės,gamybos ir ekspluatacijos rodiklių.Pagrindinis laivo variklis turi turėti motorėsursą apie 60-80 tūkst. valandų.Tokį motorėsursą turi galingi mažų apsukų dizelia.Vvidutinių apsukų VDV motorėsursas siekia 25-35 tūkst, valandų,aukštų apsukų VDV turi motorėsursą iki 2-3 tūkst. Valandų.

  • Transportas Referatai
  • 2010 m.
  • 4 puslapiai (710 žodžių)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 1064 KB
  • Vidaus degimo variklių klasifikacija
    10 - 1 balsai (-ų)
Vidaus degimo variklių klasifikacija. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/vidaus-degimo-varikliu-klasifikacija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 03:56