Vidaus degimo variklių laboratoriniai


Transporto laboratorinis darbas. Skirstymo mechanizmas. Įrenginiai ir aparatūra varikliams bandyti. Tepimo ir aušinimo sistema. Vidaus degimo variklio tuščiosios eigos charakteristika ir deginių toksiškumas. Benzininio variklio sukimosi dažnio charakteristika. Dyzelinio variklio aukšto slėgio degalų siurblio sukimosi dažnio charakteristika ir purkštuvų bandymas.


Įpurškiant vienodą degalų kiekį dėl nevienodos trinties, skirtingo išdilimo ir kitų priežasčių, ne visi variklio cilindrai sukuria vienodą sukimo momentą. Dėl sukimo momentų nevienodumo variklis dirba netolygiai ir padidėja nuodingų medžiagų emisija. EDC variklio eigos tolygumo reguliavimo funkcija šiuos skirtumus išlygina. Vertindama sukimosi greičio svyravimus, sistema nustato, kuris variklio cilindras išvysto didesnį ar mažesnį sukimo momentą ir atitinkamai koreguoja įpurškiamų degalų kiekį.

Didelę įtaką variklio galiai, degalų sąnaudoms, triukšmui ir deginių emisijai turi degalų įpurškimo momentas. Reikalinga įpurškimo momento reikšmė priklauso nuo variklio sukimosi greičio ir įpurškiamų degalų kiekio. Ši charakteristika saugoma valdymo bloko atmintinėje. Papildomai įpurškimo momentas gali būti koreguojamas priklausomai nuo aušinimo skysčio temperatūros ir aplinkos slėgio.

Vidaus degimo variklių laboratoriniai. (2015 m. Sausio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/vidaus-degimo-varikliu-laboratoriniai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 13:59