Vidinė ir išorinė komunikacija organizacijoje


Vadybos referatas. Įvadas. Komunikavimo ir organizacijos samprata. Komunikacijos organizacijoje rūšys ir funkcijos. Vidinė komunikacija. Vidinės komunikacijos reikšmė ir nauda organizacijoje. Išorinė komunikacija. Išvados. Literatūra.


Organizacija apima platų žmonių ratą, darbuotojų, kurie kiekvieną dieną tarpusavyje bendrauja (komunikuoja), dalinasi patirtimi, mintimis, išgyvenimais ir problemomis darbo srityje. Efektyvi ir nuoširdi komunikacija lemia darbuotojų tikslingą užduočių įgyvendinimą, padeda realizuoti naujas įdėjas skatinančias progresyvią darbo veiklą, organizacijos tolimesnį vystimąsi ir sėkmę.

Šiuo laikotarpiu komunikacija organizacijose tampa vis aktualesnė kadangi intensyvėja ir plečiasi socialiniai ryšiai, bendradarbiavimas su įvairiomis institucijomis, gausėja informacijos kiekis. Ne retai kompetencijos ir komunikacijos stygius tampa tam tikrų konfliktų ar problemų atsiradimo priežastimi, tačiau tikslingas ir efektyvus vidinės ir išorinės komunikacijos modelis gali padėti efektyviai spręsti iškilusias problemas.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1361 žodis)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 16 KB
  • Vidinė ir išorinė komunikacija organizacijoje
    10 - 2 balsai (-ų)
Vidinė ir išorinė komunikacija organizacijoje. (2014 m. Sausio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/vidine-ir-isorine-komunikacija-organizacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:32