Vidinės komunikacijos vertinimas organizacijoje


Verslo namų darbas. Įvadas. Komunikacijos samprata ir skirstymas. Informacijos perdavimo kanalai organizacijoje. Formali informacija. Perduodama vertikalia komunikacija ir jos skirstymas. Formali informacija, perduodama horizontalia komunikacija. Neformali informacija. Komunikacijos proceso modelis. Tyrimo metodologija. Vidinės komunikacijos vertinimas uab "x" organizacijoje. Tyrimo rezultatai. Išvados ir rekomenadacijos. Literatūros sąrašas.


Tyrimo problema – ar aiškiai perduodama informacija, ar efektyvi darbuotojų komunikacija įmonėje UAB „x“?

Tyrimo tikslas – ištirti ir įvertinti įmonės UAB „x“ vidinę komunikaciją.

Tyrimo uždaviniai:

•Ištirti įmonės vidinę komunikaciją;

•Atlikti tyrimą;

•Pateikti išvadas.

Tyrimo metodas – mokslinės literatūros analizė ir interviu. Interviu pasirinktas todėl, kad tokiu būdu galima surinkti tikslensę informaciją ir atvirus atsakymus į nagrinėjamą problemą. Interviu buvo atliktas su 13 įmonės darbuotojų, iš 51 įmonės darbuotojo. Pasirinkta po 1 atstovą iš kiekvieno padalinio (sandėlio darbuotojas, gamybos vadovas, meistras, vadybininkas, serviso darbuotojas, administarcijos darbuotojas, marketingo padalinio darbuotoas, buhalterijos skyriaus darbuotojas, ekonomikos planavimo skyriaus darbuotojas, IT technologijų skyriaus darbuotojas, komercijos vadovas, produkto vadovas, produkto vadybininkas).

  • Verslas Namų darbai
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (2715 žodžių)
  • Universitetas
  • Verslo namų darbai
  • Microsoft Word 240 KB
  • Vidinės komunikacijos vertinimas organizacijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Vidinės komunikacijos vertinimas organizacijoje. (2013 m. Lapkričio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/vidines-komunikacijos-vertinimas-organizacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:29