Vidutinio metinio paros eismo intensyvumo skaičiavimas praktinis darbas


Geodezijos analizė. Vidutinio tikslumo elektroninių tacheometrų palyginamoji analizė referatas. Nikon Trimble. Patentuota Nikon fokusavimo matavimo technologija. Atsparumas aplinkos poveikiui. Ilgas baterijos veikimas. Programos instrumente. Trimble Trimble M3.


Antroji matavimų savaitė – matavimų pradžia 10.00 val., matavimų trukmė 2 val.

Trečioji matavimų savaitė – matavimų pradžia 8.00 val., matavimų trukmė 7 val.

Pirmoji savaitė – matavimai atlikti laikotarpiu nuo spalio mėn. 1 d. iki kovo mėn. 31 d. KSG=0,95 , tuomet:

Antroji savaitė – matavimai atlikti laikotarpiu nuo balandžio mėn. 1 d. iki rugsėjo mėn. 30 d. KSG=0,95, tuomet:

Trečioji savaitė – matavimai atlikti laikotarpiu nuo balandžio mėn. 1 d. iki rugsėjo mėn. 30 d. KSG=0,95, tuomet:

Ketvirtoji savaitė – matavimai atlikti laikotarpiu nuo spalio mėn. 1 d. iki kovo mėn. 31 d. KSG=0,95, tuomet:

Iš pirmajame etape gautų rezultatų pastebime, kad eismo intensyvumas darbo dienomis kinta nedėsningai. Antrajame etape rezultatai parodė, kad skirtingais mėnesiais nedėsningai keičiasi eismo intensyvumas. Trečiame etape nustatėme, kad VMPEI lygus 1862 aut./p. su pasikliautinuoju intervalu, kuris lygus 10,80 %.

Norint išvengti šiame kelyje eismo kamščių, reikėtų jį projektuoti dviejų eismo juostų.

  • Geodezija Analizės
  • 2015 m.
  • 7 puslapiai (810 žodžių)
  • Geodezijos analizės
  • Microsoft Word 20 KB
  • Vidutinio metinio paros eismo intensyvumo skaičiavimas praktinis darbas
    10 - 5 balsai (-ų)
Vidutinio metinio paros eismo intensyvumo skaičiavimas praktinis darbas. (2015 m. Vasario 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/vidutinio-metinio-paros-eismo-intensyvumo-skaiciavimas-praktinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:22