Vienos eismo juostos garso emisijos lygio skaičiavimas


Transporto laboratorinis darbas. Vienos eismo juostos garso emisijos lygio Lm,E skaičiavimas. Darbo užduotis - paskaičiuoti vienos eismo juostos garso emisijos lygį dienos ir nakties metu, pateikti išvadas kas labiausiai įtakoja garso emisijos lygį, pateikti pasiūlymus kokiomis priemonėmis galima mažinti garso emisijos lygį. Darbe naudojami sutrumpinimai. Išvados Garso emisijos lygis labiausiai priklauso nuo eismo intensyvumo ir kelio dangos. Vienos eismo juostos garso emisijos lygis dienos metu yra nežymiai didesnis už vienos eismo juostos garso emisijos lygį nakties metu. Pasiūlymai.


Lm,T, Lm,N – santykinis garso lygis, atitinkamai dienos ir nakties metu, [dB(A) – decibelais].

Dv – pataisa dėl lengvųjų ir krovininių automobilių didžiausių greičių.

DStrO – garso emisijos pataisa dėl skirtingų kelio dangų, dB(A).

DStg – garso emisijos pataisa dėl įkalnių ir nuokalnių, dB(A).

DE – garso emisijos pataisa dėl garsą absorbuojančių plotų, dB(A).

Lm,E,T – vienos eismo juostos garso emisijos lygis dienos metu, dB(A).

Pasiūlymai: Statyti prieš triukšmines sienas, kur to reikalauja aplinkybės. Kur įmanoma mažinti eismo intensyvumą, nukreipiant didesnę srauto dalį mažiau gyvenamomis vietovėmis, kad nesudaryti gyventojams nepatogumų.

Vienos eismo juostos garso emisijos lygio skaičiavimas. (2014 m. Spalio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/vienos-eismo-juostos-garso-emisijos-lygio-skaiciavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:02