Viešąsias e. paslaugas teikiančios organizacijos SĮ „Susisiekimo paslaugos“ rėmimo sprendimų analizė


Vadybos kursinis darbas.

Įvadas. Teorinis pagrindimas. Viešosios elektroninės paslaugos. Marketingo kompleksas. Rėmimo kompleksas. Rėmimo veiksmų grupės. Reklama. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene. Asmeninis pardavimas. Tiriamoji dalis. Projektinė dalis. Išvados. Literatūra.


Kiekviena organizacija siekia tam tikro tikslo ir tam, kad jį pasiektų kuria ir naudoja marketingo strategiją, kuri padeda tą tikslą pasiekti, įgyvendinti. Marketingo kompleksas padeda organizacijai įvertinti rinką, vartotojų poreikius, greitai reaguoti į rinkos pokyčius. Rėmimas – viena svarbiausių marketingo komplekso dalių, padedanti organizacijai teisingai pateikti savo kuriamą produktą (šiuo atveju, paslaugą) visuomenei, kryptingai jį reklamuoti ir pritraukti vartotojus bei reikalingą paramą, finansavimą, investicijas, kad produktas būtų populiarus, nenutrūkstamai teikiamas vartotojams bei nuolatos tobulinimas. Būtent rėmimo sprendimai lemia tai, ar atsiras ryšys tarp organizacijos ir vartotojo, kokią reputaciją organizacija turės visuomenėje, kokią informaciją gaus vartotojas ir kiek vartotojų organizacijai pavyks pritraukti. Taigi, rėmimas yra ypatingai svarbus marketingo elementas ne tik siekiant pelno, rėmimas yra reikalingas ir ne pelno siekiančių organizacijų veiklai, kadangi padeda pritraukti vartotojus, investicijas, finansavimą, didina teikiamos paslaugos paklausą.

Problema. Siekiant pateikti tikslingą informaciją tiksliniam vartotojui, patraukliai pateikti produktą visuomenei, paskatinti vartotoją naudotis organizacijos kuriamu produktu, reikalingi teisingi rėmimo sprendimai, kurie paveiktų vartotoją ar pritrauktų investicijų. Taigi, kiekvienai organizacijai svarbu suprasti, ar jos vykdomi rėmimo sprendimai yra veiksmingi ir tinkami.

Darbo tikslas. Išanalizuoti ir įvertinti viešąsias elektronines paslaugas teikiančios SĮ „Susisiekimo paslaugos“ taikomus rėmimo sprendimus.

Išanalizuoti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ taikomus rėmimo sprendimus ir jų poveikį vartotojui.

Įvertinti SĮ „Susiekimo paslaugos“ rėmimo sprendimų silpnąsias ir stipriąsias puses bei pateikti geriausią rėmimo sprendimų variantą, kuris labiau tenkintų įmonės marketingo lūkesčius.

Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros analizė, sisteminimas, lyginimas, apibendrinimas, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ rėmimo sprendimų analizė, empirinis tyrimas.

Apibūdinus viešąsias paslaugas, reiktų suprasti, kokios viešosios paslaugos gali būti vadinamos elektroninėmis. Europos Komisijos direktyvose elektronine paslauga yra laikoma elektroninėmis priemonėmis per atstumą asmenišku paslaugos gavėjo prašymu teikiama paslauga.

Kiekviena organizacija, siekianti sėkmingos veiklos, turi teikti tam tikras prekes ir paslaugas, kurios tenkintų vartotojų poreikius ir atsirastų norinčių už tai mokėti. Šiomis dienomis organizacijos veikia nuolatos kintančioje aplinkoje, taigi jų vadovai turi stebėti aplinkos pokyčius, greitai į juos reaguoti. Tam įmonei yra reikalinga marketingo strategija.

Jei marketingo kompleksas yra išsibalansavęs ir bent vienas jo kompleksas veikia silpnai, organizacija negali pasiekti marketingo tikslų ir pilnai įgyvendinti marketingo strategijos, taigi praranda galimybę turėti maksimalią naudą.

Rėmimu užmezgamas ryšys tarp organizacijos ir vartotojo. Pagrindinis šio ryšio tikslas yra pasiekti, kad vartotojai reaguotų į jiems pateikiamą informaciją. Būdingiausia ir labiausiai laukiama reakcijos forma – įmonės prekių ar paslaugų pirkimas. Visi marketingo kompleksą sudarantys elementai dalyvauja komunikacijos procese. Organizacija, siūlydama visuomenei savo prekes ar paslaugas turi pirmiausia atkreipti vartotojų dėmesį būtent į jas ir iššaukti pasirinktos visuomenės grupės reakciją. Komunikacija organizacijoms yra vienas svarbiausių veiksnių, leidžiančių daryti poveikį vartotojams, atkreipti jų dėmesį į įmonės kuriamą prekę ar paslaugą bei taip įgyvendinti savo tikslus.

Rėmimo komplekso struktūra ir kiekvieno elemento panaudojimas bei reikšmė priklauso nuo tam tikrų sąlygų. Pirmiausia, nuo rinkos pobūdžio. Kai rinkoje yra mažai vartotojų, labai efektyvus tampa asmeninis pardavimas, tačiau, jeigu rinkoje pirkėjų labai daug, didesnis dėmesys skiriamas reklamai. Antra sąlyga – prekės pobūdis. Pavyzdžiui, remiant asmeninio vartojimo prekes ir paslaugas naudojami visi keturi rėmimo komplekso elementai, ypatingai reklama ir pardavimų skatinimas. Trečia ne mažiau svarbi sąlyga yra prekės (paslaugos) pasiekta gyvenimo ciklo stadija: įvedimo stadijoje naudojama reklama, populiarinimas, asmeninis pardavimas, augimo stadijoje dominuoja pardavimų skatinimas, o brandos stadijoje pardavimų skatinimas derinamas su primenančia reklama. Ketvirtoji sąlyga yra prekės kaina – remiant pigias prekes taikoma reklama, o brangias – asmeninis pardavimas. Paskutinė penktoji sąlyga yra rėmimui skiriamos lėšos. Kai lėšos yra nedidelės, sunku yra panaudoti brangesnius rėmimo veiksmus (pavyzdžiui, reklamą televizijoje).

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Gintarė
  • 33 puslapiai (6848 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 374 KB
  • Viešąsias e. paslaugas teikiančios organizacijos SĮ „Susisiekimo paslaugos“ rėmimo sprendimų analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Viešąsias e. paslaugas teikiančios organizacijos SĮ „Susisiekimo paslaugos“ rėmimo sprendimų analizė. (2017 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesasias-e-paslaugas-teikiancios-organizacijos-si-susisiekimo-paslaugos-remimo-sprendimu-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 13 d. 20:44