Viesbučiai Konfliktų situacijų su klientais viešbučiuose. analizė


Konfliktine situacija viesbutyje. Konflikto situacijos analizė. Konfliktu valdymas viesbutyje diplominis. Ekstremaliu situaciju valdymas viesbuciams. Konfliktai viesbutyje. Viezbocii konfliktu sprendimai. Viezbucio konfliktai. Konfliktu sprendimas viesbutyje. Konfliktu sprendimad viesbutyje. Viešbučių konfliktu tipai.

Turizmo kursinis darbas. Viešbučio darbo organizavimas. Įvadas. Konfliktų valdymas. Konflikto prigimtis. Vienašaliai ir dvišaliai konfliktai. Asmeniniai ir struktūriniai konfliktai. Keletas bendrų konflikto priežasčių. Keturi konflikte dalyvaujančių asmenų tipai. Konfliktai: kokia jų esmė. Vengti konfliktų ar spręsti juos? Elgesys konfliktuose: stilių diapazonas. Konflikto eskalacija. Teigiami konfliktai galimi. Principai liečiantys konflikto reguliavimą. Smurto prevencija konflikte: realistiškas tikslas. Pokalbiai konflikto metu: sunkus, bet svarbus pasirinkimas. Bandymas pasijusti oponento kailyje. Konfliktų sprendimo būdai. Septynių žingsnių planas. Kokią naudą atneša konfliktai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Konfliktų valdymo praktika unikali tuo, kad ji nemeluoja, jos nereikia tikrinti, įrodinėti. Priešingai nei teorija. Todėl nereikėtų tikėtis, kad visus konfliktus pavyks išspręsti. Sėkmingai išspręsti konfliktai dažniausiai greitai užsimiršta, juos išstumia kasdieniai rūpesčiai, kurių apstu. Tuo tarpu nevykusį sprendimą, nevykusiai išspręstą konfliktinę situaciją neretas žmogus prisimena dažniau. Jis ją kartoja mintyse, apsvarsto, ką vertėjo daryti kitaip – šitaip mokosi iš savo paties patirties. Sava patirtimi labiau tikima, daug labiau negu tūkstančiu ir viena kažkieno kito papasakota.

Dažniausiai neįmanoma išsiaiškinti, kuris pradeda ginčą. Neįmanoma tiksliai nustatyti ir momento, kada jis prasidėjo. Tačiau prisiminkite: kiekvienas konfliktas turi savo sąmoningai suvokiamas ar pasąmonėje glūdinčias priežastis.

Būtina pagalvoti, o tik tada veikti. Juk iš pradžių konflikto sprendimas bręsta viduje, tik vėliau iškeliamas viešai. Galvojant apie išeitį, svarbu mintis pasukti ta vaga, kad jos tekėtų nuosekliai ir padėtų rasti palankiausią sprendimą – kaip konfliktą paversti galimybe. Galimybe keistis, unikalia galimybe augti, nepakartojama galimybe mokytis, galimybe išgauti naudą kiekvienai iš konfliktuojančių šalių. Nauda būtinai turi būti abipusė.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 25 puslapiai (8904 žodžiai)
  • Mokykla
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 49 KB
  • Viesbučiai Konfliktų situacijų su klientais viešbučiuose. analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Viesbučiai Konfliktų situacijų su klientais viešbučiuose. analizė . (2013 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbuciai-konfliktu-situaciju-su-klientais-viesbuciuose-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:24