Viešbučio administravimas


Viesbuciu administravimas referatas. Viesbuciu administravimas referatas.

Viešojo administravimo praktikos ataskaita. 5 žvaigždučių viešbučio administravimas. Viešbučių administravimo baigiamoji praktika. Įvadas. Viešbučių pagrindinės charakteristikos. Administracija. Viešbučio struktūra. Viešbučio svetingumo modulis. Viešbučio klasifikacija pagal žvaigždutes. Paslaugų spektras. Kambarių kainos. Kainos nurodytos su pvm ir pusryčiais. Svečių priėmimo tarnyba. Svečių priėmimo tarnybos funkcijos ir atsakomybė. Darbo aprašymas. Darbuotojų darbo grafikas. Viešbučio kambarių rezervavimo galimybės ir būdai. Užsakymo priėmimo tvarka. Telefoninio pokalbių kultūra. Informacijos teikimas. Atvykusių svečių priėmimas ir apgyvendinimas, svečio statusas. Ypatingi svečių aptarnavimo atvejai. Išvykstančių svečių išlydėjimo tvarka. Atsiskaitymo būdai, formos. Viešbučio administratoriaus ataskaitos. Dokumentų apsauga darbo vietoje. Viešbučio kompiuterinė veiklos planavimo ir administravimo programa. Maisto ir gėrimų skyrius. Restorano salės ir virtuvės darbuotojai. Darbo organizavimas, pamainos. Pusryčių asortimentas, patiekimas. Svečių aptarnavimas pusryčių metu. Svečių aptarnavimo organizavimas verslo pietums ir vakarienei ir pobūviai. Konferencijų ir seminaro dalyvių aptarnavimo tvarka pertraukėlių, maitinimo metu. Konferencijų organizavimo skyrius/tarnyba. Konferencijų centras, salių klasifikacija, įranga. Užsakymo konferencijai/seminarui priėmimo tvarka. Kambarių ūkis. Viešbučio kambarių klasifikacija, skaičius. Kambarinės darbo aprašymas, efektyvus informacijos teikimas svečių priėmimo tarnybai. Darbo grafikas. Darbo organizavimas. Gamybinės praktikos išvados. Literatūra.


Labai svarbius svečius dažniausiai pasitinka viešbučio direktorius. Svečiai būna įregistruojami numeryje. Svečias vaišinamas šampanu ar gaiviaisiais gėrimais. Svečio kambaryje būna pamerktos gėlės arba padėti saldainiai. Svečiams patinka, kai juos atpažįsta, žino apie jų pasiekimus. Visiems malonu, kai darbuotojai įsimena jų pavardes.

Visame pasaulyje viešbučiai klasifikuojami suteikiant žvaigždutes pagal Pasaulinio turizmo organizacijos (WTO) standartą. Tai daroma norint paslaugų vartotojus informuoti apie paslaugų kokybę, sudaryti jiems galimybę rinktis gauti pageidaujamo lygio paslaugas.

Ekskursijas; medžioklę; žūklę, teniso ir golfo aikštynus; SPA paslaugas; jodinėjimo malonumus; auklės paslaugas; didelį pasirinkimą lietuviškų atvirukų ir korespondencijos išsiuntimas; personalinį kompiuterį, internetą, elektroninį paštą; fakso, kopijavimo paslaugas.

Bilietai į teatrų ir koncertų sales; pramogos sostinės naktiniuose baruose.

Aptarnavimas į kambarį visa para; drabužių skalbimo, lyginimo ir valymo paslaugas.

„Stikliai“ yra 44 kambariai, tarp jų prabangūs liukso klasės ir apartamentai, įrengti pagal aukščiausius reikalavimus. Tarp jų yra 11 apartamentų, 3 susisiekiantys kambariai, kambariai nerūkantiems.

Užsakymus telefonu ir internetu priima rezervavimo vadovė arba administratoriai. Juos suveda į kompiuterį, kad matytų viešbučio užimtumą . Rezervacijų vadovė atsakinga, kad visi užsakymai būtų vykdomi ir priima sprendimus.

Bendrieji reikalavimai: Viešbučio administratorius (ė) pareigoms priimami asmenys konkurso tvarka arba su rekomendacijomis, turintys ne žemesnį, nei vidurinį išsilavinimą, mokantys anglų ir rusų kalbas, išmanantys viešbučio administravimo darbą. Administratorius turi žinoti viešbučio darbo, mokėti bendrauti su pavaldžiais darbuotojais ir klientais, privalo būti tvarkingas, malonios išvaizdos, sugyvenamo charakterio.

Saugos ir sveikatos, elektros saugos bei priešgaisrinės saugos bei higienos ir sanitarijos reikalavimus.

Administratorius yra viešbučio registratūros darbuotojas ir jo pamainos metu atsakingas asmuo už viešbučio bendrąją tvarką bei visų įrengimų veiklą, samdomų apsaugos darbuotojų bei samdomų kambarinių darbą, registratūros kompiuterio, kasos aparato bei banko terminalo veiklą.

Ateina į darbą nustatytų laiku, savo pamainos metu dėvi uniformą, kostiuminius uždarus batelius, tvarkinga šukuosena, pasirūpinęs asmens higienos priemonėmis (švara, kvapas, tvarka), merginos privalo dėvėti pėdkelnes po uniformos sijonu, persirengimui yra skirtas kambarys prie registratūros, būnant jame privaloma uždaryti duris; draudžiama rodytis administratoriaus darbo vietoje be uniformos; uniformos privalo būti išlygintos, baltiniai švarūs, merginoms draudžiamas ryškus makijažas ir neskoningi papuošalai.

Pradedant savo pamainą privaloma susipažinti su esama informacija – kas ir kokiuose viešbučio kambariuose gyvena, kas atvyksta, kokie liko nepadaryti darbai.

Atsiliepia į visus telefoninius skambučius arba užsirašo skambinančio telefono numerį ir perskambina; suteikia visą informaciją apie įmonės paslaugas.

Priima išankstinius bei grupinius užsakymus telefonu, elektroniniu paštu, faksu ir tiesiogiai iš kliento – kiekvienas užsakymas privalo būti garantuotas galiojančiu įmonės garantiniu raštu, kreditinės kortelės numeriu ir leidimu nuskaičiuoti atitinkamą sumą arba avansu grynaisiais arba pavedimu.

Atlieka išankstinių užsakymų rezervacijos arba, užsakymo anuliavimo atveju, anuliacijos operaciją registratūros kompiuteryje išsiunčia patvirtinimus elektroniniu paštu, faksu arba atiduoda tiesiogiai klientui.

Mandagiai ir maloniai priima atvykusius apsigyventi svečius, juos užregistruoja, jei svečias atvykęs individualiai, padaro jo asmens dokumento kopiją arba kreditinės kortelės kopiją, užpildo arba duoda svečiui užpildyti registracijos blanką bei prižiūri, kad svečias pasirašytų ant šio blanko, išduoda kambario raktą-kortelę, suteikia informaciją, kiek kainuoja užsakomos paslaugos, kada vyksta pusryčiai, iki kada privaloma atlaisvinti kambarį, kaip galima atsiskaityti bei kaip paskambinti į registratūrą, atlieka apgyvendinimo operaciją.

Viešbučio administravimas. (2013 m. Sausio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-administravimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:35