Viešbučio „Amberton green apartments“ marketingo analizė


Turizmo kursinis darbas.

Makroaplinkos, darančios įtaką viešbučio „Amberton green apartments“Veiklai, vertinimas. Viešbučio „Amberton green apartments“ marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugųirkainodarosvertinimas. Klientųanalizė. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Konkurentų vertinimas (pozicionavimas). Marketingo komplekso SSGG analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių tobulinimo galimybės. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Ekonominė aplinka. Palanga yra klestintis Lietuvos kurortas, daugiausiai lėšų surenkantis iš turizmo srities. Tačiau vis dar matomas labai ryškus sezoniškumas šioje teritorijoje. Sezono metu čia apsilanko labai daug turistų bei miesto svečių ne tik iš Lietuvos miestų, bet ir kitų valstybių. Daugiausiai užsienio turistų atvažiuoja iš Rusijos, Baltarusijos Latvijos bei Vokietijos. Palangoje yra įvestas „pagalvės mokestis“, kuriuo siekiama surinkti daugiau lėšų infrastruktūrai pagerinti.

Nuo 2015 m. naujos valiutos – euro įvedimas truputį pakėlė teikiamų paslaugų kainas. Pabrango visos paslaugos, kurių kainą reguliuoja pats viešbutis, pavyzdžiui: baseinas, automobilių stovėjimas, mini barai. Kambarių kainos, kadangi keičiasi priklausomai nuo užimtuno, nuo šventinių dienų ar savaitgalių, apvalinamos nebe litais, o eurais, daromos kainos be centų.

Remiantis 2015 m. pateiktais statistiniais duomenimis Lietuvos nedarbingumo lygis yra sumažėjęs ir siekia tik 10 proc. Galima teigti, kad šalies nedarbingumo lygio sumažėjimas, teigiamai veikia viešbučio verslą, įdarbinama daugiau darbuotojų. Vasaros sezonui įdarbinama dvigubai daugiau žmonių, nei žiemą.

Socialinė kultūrinė aplinka. Palangos miestas yra kurortinis miestas, o vasaros laikotarpius laikomas net visos Lietuvos vasaros sostine, todėl galima teigti, jog šis miestas pritraukia labai daug turistų. Vasaros sezono metu Palangoje vyksta daugybė renginių, festivalių, rengiamos įvairios šventės. Siekiant sumažinti sezoniškumo daromą įtaką, Palangos verslininkai rengia „Ilgojo stalo šventę“ bei „Stintų šventę“. Taip pat didžiųjų švenčių metu (Kalėdų, Naujųjų metų, Velykų) čia rengiamos teminės šventės bei renginiai. Muzikiniai klubai „Ramybė“ bei „Vandenis“ net ir ne sezono metu organizuoja įvairius koncertus, kviečia ne tik Lietuvos muzikos atlikėjus, bet ir pasaulinio garso atlikėjus. Mieste taip pat veikia ne vienas muziejus bei dar daug kitokio tipo pramogų. Taigi Palangos miesto siekimas mažinti sezoniškumą turizmo verslui daro teigiamą poveiki viešbučio „Amberton Green Apartments“ veiklai, nes viešbutis klientų sulaukia ir ne sezono metu.

Kadangi viešbutis pritaikytas šeimoms, visi kambariai turi mini virtuvėles, patogus kambario išplanavimas, įrengtos vaikų žaidimo aikštelės lauke bei viduje, daugiausiai žmonės atvyksta su vaikais arba pagyvenę žmonės ir lieka ilgesniam nei dviejų dienų laikotarpiui, nes turi galimybę gamintis valgyti patys, pasijausti kaip namuose, tačiau atostogauti viešbutyje.

Šalies išsilavinimo lygio kilimas taip pat daro teigiamą poveikį viešbučio veiklai. Viešbutyje vis daugiau lankosi ir apsistoja išsilavinusių žmonių, verslininkų, kurie keliauja verslo reikalais. Su verslininkais viešbutis sudaro bendradarbiavimo sutartis ir taip užsitikrina šių verslininkų lojalumą.

Mokslinė technologinė aplinka. Šalies techninės pažangos spartėjimas turi įtakos naujų technologijų, įrenginių ir prietaisų viešbučiuose atsiradimą ir diegimą. Daugybėje viešbučių visame pasaulyje ir Lietuvoje yra naudojamos elektroninės spynos, elektroniniai kambarių raktai, kurie yra užkoduojami su „ving card“ sistema. Dauguma viešbučių dirba su viešbučių valdymo ir rezervacinėmis sistemomis. Šias technologijas savo viešbutyje naudoja ir viešbutis „Amberton Green Apartments“. Visos šios naudojamos technologijos paspartina ir palengvina įmonės darbuotojų kasdienį darbą, duoda geresnių ir našių rezultatų. Taip pat šios technologijos sutaupo klientų ir darbuotojų laiką. Viešbutyje įrengtos 3 konferencijų salės su modernia įranga.

Teisės aktai, turintys tiesioginį ryšį su įmonės marketingu, formuojantys jos mikroaplinką, t.y. reglamentuojantys santykius su tiekėjais, pirkėjais, konkurentais – Lietuvos Respublikos turizmo įstatymas 2011 m.

Gamtinė aplinka. Viešbutį rekonstuojant buvo naudojamos tik aplinkai nekenksmingos medžiagos, dėl to ir vadinasi Green. Foje yra įrengta augalų siena, kuri yra per 4 aukštus. Panaudojamas papierius, spausdinant jį iš abiejų pusių, taip taupoma ir tausojama gamta. Kambariuose dauguma konstrukcijų pagamintos iš medžio: lovos, virtuvėlių spintelės ir t.t. visur medinės grindys. Ant stogo įrengtos saulės baterijos, kuriomis dalinai šildomas vanduo baseine bei energija dalinai naudojama viešbučio apšvietimui. Visa tai padeda saugoti gamtą, sumažinant aplinkos taršą, tausojant gamtinius išteklius ir panaudojant neišsenkančius išteklius, tokius kaip saulės energija.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3940 žodžių)
  • Universitetas
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 63 KB
  • Viešbučio „Amberton green apartments“ marketingo analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Viešbučio „Amberton green apartments“ marketingo analizė. (2016 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-amberton-green-apartments-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:15