Viešbučio analizė (2)


Turizmo analizė. Viešbučio analizė. Įvadas. Dokumentai reglamentuojantys viešbučio veikla. Nagrinėjamos turizmo paslaugos teikimo aprašymas. Kambariai. Konferencijų salė. Kavinė – Baras. Kaip rasti viešbutį „Metropolis“. Nuomonė apie viešbutį. Atliktos apklausos analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


1.7. Lietuvos respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymas dėl Lietuvos higienos normos HN 15:2005 „Maisto higiena“ patvirtinimo (priimtas 2005 rugsėjo 1d.)

1.8. Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymas (priimtas 1995 m. balandžio 18d.(pakeitimo įstatymas 2010m. lapkričio30d. )

Prieš pat šviesoforą, esantį keli metrai iki autobusų sustojimo "S. Daukanto g.", pasukite į dešinę, tam kad patektumėte į mūsų viešbučio automobilių stovėjimo aikštelę.

Mūsų pastėbėjimu viešbutis „Metropolis“ atitinka savo klasifikacija pagal 2 žvaigždutes. Tiesa sakant tai yra vidutinės klasės viešbutis su pernelyg neįspudingais apartamentais. Šis viešbutis daugiausia skirtas mūsų nuomone apsistoti verslininkams kurie ilgai neužsibūs mieste ir kuriem reikia tiesiog nakvynės. Apartamentai atrodo jaukūs apsistoti trumpam laiku tačiau per laiką gali įgrysti parastumas. Visos paslaugos elementarios ir neišsiskiriančios iš kitų viešbučių. Apsistojant vertu nusiteikti, kad tai nebus viešbutis su įmantriomis paslaugomis. Didelis pliusas viešbučiui tai, kad nors ir viešbutis nėra aukštos kvalifikacijos, bet tačiau stengiasi savo paslaugas teikti kuo profesionaliau bei atsakingai. Taip pat viešbutis yra tokioje vietoje kur susisiekimas patogus lankomi objektai netoli visi pagrindiniai miesto objektai netoliese. Šnekant apie valgi taip pat nereiktu tikėtis kaško egzotiško ar įmantraus viskas paprasta tačiau kokybiška. Taip pat galima išmėginti Lietuviško alaus. Mūsų pagrindiai tikslai „Metropolis“ viešbutyje buvo įvertinti kambarių kokybę, darbuotojų kvalifikacija, taip pat valgdinimo paslaugų kokybę, bei dizaino prašmatnumą. Taigi mūsų nuomone šiame viešbutyje vertėtu apsistoti žmonėms kurie neišrankūs arba tiesiog ieško trumpalaikės apsistojimo vietos. Kainos atitinka suteikiamas paslaugas.

Kambariai pakankamai erdvūs su neblogu interjeru. Kambariai modernūs ir teikia visas būtiniausias paslaugas. Tačiau mažas pastebėjimas ir minusas, kad sienos plonos maža garso izoliacija.

Personalas labai draugiškas ir kvalifikuotas paslaugus. Tačiau apranga labai jau atrodo vargana. Apranga turėtu būti solidesnė.

Maitinimas nėra egzotiškas ir prašmatnus. Siūloma tradicinė lietuviška virtuvė. Šaltibarščiais galima mėgautis ištisus metus. Maistas skanus bei šviežias. Papietauti galima nuo 3,5lt iki 20lt.

Atlikome apklausą žmonių, kurie naudojosi viešbučio „Metropolis“ paslaugomis. Buvo apklausta 50 respondentų: 25 vyrai ir 25 moterys.

Iš 2 ir 3 diagramos galime pastebėti, kad didžiausią dalį klientų sudaro darbingo amžiaus žmonės ir gaunantys nuolatines pajamas. Taip pat yra nemaža dalis pensinio amžiaus žmonių. Iš viso šito galima spėti, kad žmonės apsistojo tik darbo ir verslo reikalais.

Viešbučio reklama yra subalansuota. Apie viešbutį galima išgirsti tiek internete tiek iš aplinkinių žmonių.

Taigi apibendrinant tikslai įvygditi. Supažindinome su viešbučio „Metropolis“ paslaugom, įvertinome jų kokybę, bei pateikėme aplausos analize. Iš to galime teigti, kad viešbutis turi savo istorija ir gyvuoją daug metų. Tačiau tai nekliūtis ir šis viešbutis toliau sėkmingau tesią savo veiklą tačiau tai nėra gigantas apgyvendinimo versle, bet savo vertę turi. Viešbutis ne itin prašmatnus ir egzotiškas tačiau nustebina savo paprastumu ir profesijonalumu. Vienas iš pasiulimų būtų pakeisti darbuotojų apranga kuri atrodo skurdi. Taip pat pasiklausius kaikurių klientų nuomonių yra vienas didelis minusas, kad po kaikuriais kambariais yra baras ir tai kelią didelį triukšmą. Be viso šito yra dar vienas mažas nusiskundimas, kad dėl nepakankamo interjero keitimo dvelkia sovietinės detalės ir tai nesudaro gero įvaizdžio. Basigiant norime pridurti, kad šis viešbutis tinka verslo reikalams, klientams kuriems reikia laikinos apsigivendinimo vietos, ir ne itin išrankiems klientams. Pagal kainas ir koybes šis viešbutis atinka vidutinės klasės žmonėms.

  • Turizmas Analizės
  • 2014 m.
  • 22 puslapiai (3200 žodžių)
  • Kolegija
  • Turizmo analizės
  • Microsoft Word 327 KB
  • Viešbučio analizė (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Viešbučio analizė (2). (2014 m. Vasario 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:17