Viešbučio analizė Piramide Salou


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Informacija apie šalį bei miestą. Įmonės charakteristika. Įmonės vykdomos veiklos. Įmonės valdymo struktūra, padalinių funkcijos ir darbuotojų veiklos. Stebėjimas ir dalyvavimas viešbučio paslaugų teikimo procese. Komunikacijos, darbo komandoje, informacinių technologijų, raštvedybos, naudojimosi biuro įranga ugdymas. Įmonės marketingo veikla. Įmonės veiklos įvertinimas. Problemų įmonėje identifikavimas ir sprendimo būdai. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Darbo tikslas – Išanalizuoti viešbutį MEDPLAYA PIRAMIDE SALOU pateikiant įmonės charakteristiką, vykdomas veiklas, valdymo struktūrą, marketingo veiklą bei problemas.

Uždaviniai:

•Aprašyti įmonės struktūrą, veiklos procesus;

•Aprašyti įgytas profesinės veiklos žinias bei praktinius įgūdžius, stebint ir dalyvaujant vykdomose veiklose, savarankiškai atliekant paskirtas užduotis, taikant kolegijoje įgytas žinias veikloje;

•Rinkti, analizuoti, interpretuoti duomenis.

Objektas – Viešbutis MEDPLAYA PIRAMIDE SALOU.

Metodai – stebėjimas, duomenų rinkimas.

Kadangi dirbau viešbučio registratūroje, svečių priėmimas buvo mano kasdienis darbas. Kiekvieną dieną svečių išsiregistravimo laikas yra iki 10 valandos ryto, įsiregistravimas oficialiai prasideda nuo 12 valandos, tačiau, žmonėms norint, padarydavome registraciją (angliškai vadinamą CHECK-IN) anksčiau. Reikėjo kiekvieno kambario atspausdinto registracijos dokumento ir kiekvieno, daugiau nei 14 metų turinčio, svečio paso. Taip pat kiekvienas svečias, būdamas daugiau nei 17 metų, atvykdamas turėdavo susimokėti turisto mokestį (0,99EUR (3,43LTL) vienai dienai). Tačiau, jeigu kambarys dar nebūdavo paruoštas, žmonėms atrakindavome visiems bendrą bagažo kambarį, kur jie galėdavo pasilikti savo daiktus. Po registracijos, kai jau būdavo kambarys paruoštas, įteikdavome vieną kambario raktą (magnetinę-elektroninę kortelę) svečiams ir popierinę kortelę, kurioje užrašomas kambario numeris, svečio pavardė, žmonių skaičius kambaryje, apsistojimo terminas, restorano darbo laikas, taip pat parašoma, kokį maitinimą turi (BED ONLY, ONLY BREAKFAST, HALF BOARD, FULL BOARD, ALL INCLUSIVE), jeigu turi ALL INCLUSIVE (viskas įskaičiuota), svečiams uždedamos apyrankės, žalios – pilnamečiams, baltos – nepilnamečiams. Taip pat tada paduodame lapą, kuriame surašyta informacija apie restorano darbo laiką, barų darbo laiką bei kita informacija. Kiekvienam kambariui įteikiamas lapelis su bevielio interneto, veikiančio bendroje zonoje, slaptažodžiu, taip pat visą parą veikiančio registratūros telefono numeriu bei informacija apie išsiregistravimo (CHECK-OUT) laiką.

Viešbučio analizė Piramide Salou. (2015 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-analize-piramide-salou.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:19