Viešbučio analizė skaidrės


Turizmo skaidrės. Įvadas. Dokumentai, reglamentuojantys viešbučio veiklą. Viešbučio „Metropolis“ teikiamos paslaugos. Anketos analizė. Pagrindinės priežastys lėmusios klientų apsistojimą viešbutyje yra priimtinos kainos ir kokybės santykis. Viešbučio kambarių kokybę daugelis lankytojų vertina gerai. Pagal rezultatus galime matyti, kad 47% lankytojų labiausiai liko patenkinti aptarnavimu. Dauguma klientų apsistoja 1 parai arba nuo 2 iki 4 parų. Išvados.


Šiame darbe nagrinėsime viena iš apgyvendinimo paslaugų – viešbučio „Metropolis“ įsikūrusio Kaune veiklą. Šio darbo tikslas: išanalizuoti viešbučio veiklą ir paslaugų kokybę, taip pat, kad tai sužinotume mes ruošime anketą. Darbo uždaviniai: 1. Apžvelgsime dokumentus reglamentuojančius viešbučio veiklą. 2. Pateiksime ir aprašysime viešbučio teikiamas paslaugas. 3. Pateiksime savo nuomonę apie viešbučio teikiamas paslaugas. 4. Išnagrinėsime lankytojų nuomonę apie viešbutį ir pateikti apklausos rezultatus. 5. Pateiksime darbo išvadas ir pasiūlimus.

Lietuvos turizmo įstatymas: 12 straipsnis. Apgyvendinimo paslaugų teikimo bendrieji reikalavimai 13 straipsnis. Apgyvendinimo paslaugų klasifikavimas Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymas: 16 straipsnis. Apgyvendinimo paslaugų sveikatos saugos reiklavimai Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymas: Atsakomybė už Tabako gaminių vartojimo mažinimą kontrolės įstatymas.

  • Turizmas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (324 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo skaidrės
  • MS PowerPoint 3108 KB
  • Viešbučio analizė skaidrės
    10 - 6 balsai (-ų)
Viešbučio analizė skaidrės. (2015 m. Spalio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-analize-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:34