Viešbučio analizė


Ekonomikos analizė. Įvadas. Veiklos apžvalga. Trijų žvaigždučių viešbučio įvaizdžio formavimo priemonių analizė. Užduotų klausimų atsakymų analizė. Įmonės analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas: Įmonės konkurencingumas yra vienas iš pagrindinių veiksnių, užtikrinančių jos ekonominį augimą – tai yra progreso variklis. Įmonės konkurencingumas tiesiogiai priklauso nuo gerai suprojektuotų verslo procesų, organizacijos kultūros ir pažangių informacinių technologijų. Ekonomikos globalizacija sukuria ne tik konkurenciją, riziką, grėsmes, bet ir galimybes įgyti konkurencinį pranašumą skirtingais būdais. Tipiškiausi konkurencinio pranašumo šaltiniai yra inovacijos, technologijos, kokybė ir kaina. Mokslinės literatūros analizės duomenimis įmonės konkurencingumą labiau lemia nematerialusis turtas nei materialusis. Nematerialusis turtas yra įvaizdis, žinios, kompetencija, organizacijos kultūra, įgūdžiai ir patirtis, kurie yra nenukopijuojami ir unikalūs. Efektyviausios konkurencingumo didinimo priemonės yra strateginio pobūdžio priemonės – įvairialypių įrankių įsigijimas ir įvaldymas, leidžiantis efektyviai reaguoti į pokyčius konkurencinėje aplinkoje.

Savo savarankiškame darbe atliksiu tyrimą viešbučio „medūza“ konkurencingumo analize lyginant su kitais viešbučiais tame pačiame mieste. Šis tyrimas reikalingas sužinoti kokius konkurentus turi ankščiau minėta įmonė.

Temos tikslas – Ištirti viešbučio „Medūza“ konkurencingumas su kitais panašiais viešbučiais .

Darbo objektas: Įmonės konkurencingumo analizė.

Uždaviniai:

•Išanalizuoti įmonės konkurencingumą;

•Pagal internetinę apklausą sudaryti įmonės konkurencingumą.

Darbo metodai: internetinių šaltinių analizė, internetinė apklausa

  • Ekonomika Analizės
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (758 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 126 KB
  • Viešbučio analizė
    9 - 3 balsai (-ų)
Viešbučio analizė. (2013 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:30