Viešbučio CENTRAS marketingo planas


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Viešbučio ,,centras” marketingo aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Viešbučio ,,centras” marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Viešbučio ,,centras” marketingo perspektyvų analizė(ssgg). Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo tikslų, strategijų nustatymas. Marketingo biudžetas. Išvados. Literatūra ir informacijos šaltiniai. Priedai.


Šakiai – mažas miestelis, kuris labai sparčiai vystosi. Sulig kiekvienais metais į Šakių rajoną atvyksta vis daugiau turistų ne tik iš Europos, bet ir viso pasaulio. Viešbučiai ir kitos apgyvendinimo paslaugas teikiančios įmonės, siekdamos išsilaikyti rinkoje, privalo tirti vartotojų poreikius, palaikyti ryšius su jais, tobulinti savo teikiamas paslaugas, taip pat reguliuoti jų kainas, na ir, žinoma, motyvuoti savo darbuotojus geram ir kokybiškam įmonės darbui atlikti. Sparčiai augant turizmui plečiasi viešbučių ir kitų apgyvendinimo paslaugas teikiančių įmonių verslas. Viešbučiai konkuruoja žvaigždučių skaičiumi, teikiamų paslaugų gausa, kainomis bei siekia užtikrinti kuo aukštesnį personalo aptarnavimo lygį.

Kursinio darbo tema viešbučio ,,Centras” marketingo planas. Darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Pirmoje dalyje analizavau įmonės marketingo aplinkas ir jų poveikį viešbučiui. Antroje dalyje atlikau įmonės marketingo komplekso vertinimą. Trečioje dalyje parengiau marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Darbo tikslas:

Išanalizuoti viešbučio ,,CENTRAS“ marketingo aplinkas.

Atlikti viešbučio ,,CENTRAS“ marketingo komplekso vertinimą

Infliacijos augimas nėra nuosekliai augantis. (Žr. 2 lent.)

Socialinė aplinka – tai marketingo makroelementas atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams, bei jų įgyvendinimui Ją smarkiai įtakoja demografiniai pokyčiai šalyje, t.y. gyventojų skaičiaus didėjimas, gimstamumo lygis, pokyčiai šeimos struktūroje, kainų ūkio didėjimas, migracija, išsilavinimo lygis, etniniai gyventojų struktūros pokyčiai. Kainų didėjimas taip pat įtakoja turistų srautą, o tai daro didelę įtaką viešbučių veiklai. Viešbutyje “Centras” kas metai apsilanko daugybė turistų ir verslo klientų iš įvairių pasaulio šalių. Jų apsilankymo trukmę lemia ne tik kainos viešbutyje, bet ir kainos prekybos centruose, parduotuvėse, restoranuose ir pan.

Modernėjant technologijoms, gyvennat technologijų ir mokslo amžiuje, kiekviena įmonė stengiasi savo veikloje naudoti pačias pažangiausias technologijas, įsigyti naujausią technologinę įrangą, kuri palengvintų darbą ir padidintų darbo efektyvumą. Yra sukurtos ir vis dar kuriamos lanksčios atsiskaitymo, rezervavimo programos. Vis didėjantis mobilumas ragina ir įmones žengti koja į koją su technologijomis. Išsivysčiusi internetinių technologijų sfera ir prieinamumas lengvina darbą tiek įstaigų darbuotojams, tiek klientams. “Centras” viešbutį taip pat stengiasi modernizuoti. Kiekviname kambaryje yra televizorius, įvesta durų raktų – kortelių sistema, įrengtos stebėjimo kameros, konferencijų salė papildyta modernesne įranga. Viešbutis stengiasi nepražiopsoti rinkoje diegiamų mokslo bei technmikos naujovių ir žengti koja kojon su jų tobulėjimu.

Gamtinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas apimantis klimato sąlygų, gamtos išteklių, jų naudojimo ir aplinkosaugos priemonių įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams. Gamtinė aplinka įtakoja apgyvendinimo įmonės vietą ir klientų gausumą. Tarkim, jei viešbutis orientuosis į keliaujančius turistus, jis bus įsteigtas gražioje vietovėje. Jei viešbutis bus orientuotas į verslininkus – jis įsikurs vietovėje kuri būtų arčiau miesto centro. “Centras” įsikūręs miesto centre, kur vaizdas atsiveria į didelį fontaną, kuris naktį šviečia įvairiomis spalvomis ir grojančia melodija, šalia yra Šakių miesto ežeras. Todėl viešbutis tinka tiek verslininkam, tiek užsienio svečiams norintiems apsistoti gražioje vietovėje.

Lietuva yra nelabai palankioje turizmui klimatinėje zonoje, tai ryškiai įtakoja turizmo įmones. Dažniausiai turistai renkasi šiltus kraštus, kur oras vasara nežymiai keičiasi, o mūsų krašte jie baidosi lietaus, kuris yra gan dažnas reiškinys. Viešbutyje “Centras” daugiausia užsienio svečių apsistoja vasaros sezonu.

Tiekėjas (prekių tiekėjas) – bet kuris ūkio subjektas (fizinis asmuo, privatusis juridinis asmuo, viešasis juridinis asmuo ar tokių asmenų grupė), galintis pasiūlyti ar siūlantis prekes, paslaugas ar darbus. Ši sąvoka taikoma platintojams, gamintojams, montuotojams, importuotojams, paslaugų organizacijoms ir panašiai. Viešbutis „Centras“ siekdamas klientams pateikti šviežių maistą daržoves perka iš individualios „Gulbelės“ įmonės, kuri įsikūrusi Šakiuose.

Viešbučio CENTRAS marketingo planas . (2016 m. Kovo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-centras-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:53