Viešbučio „Kempinski hotel cathedral square“ kultūrinių renginių plėtra


Turizmo bakalauro darbas. Įvadas. Literatūros šaltinių analizė. Turizmo ir turisto samprata. Turizmo ekonominė reikšmė. Viešbučio veikla teoriniu apsektu. Įvaizdžio samprata ir jo formavimas įmonėje. Viešbučio įvaizdis. Renginių samprata ir jų plėtojimas viešbutyje. Literatūros šaltinių apibendrinimas. Tyrimo metodika. „Kempisnki hotel cathedral square“ renginių organizavimo ir įtakos įvaizdžiui tyrimas. Tinklo „Kempinski“ veikla. Viešbučio struktūra ir strategija. Viešbučio renginiai. Intervių rezultatai. Apklausos rezultatai. Tyrimo rezultatų apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. „Kempisnki hotel cathedral square“ kultūrinių renginių plėtros planas. Projekto pristatymas. „Pažintis su Lietuviška kultūra“ Trakuose. Santrauka užsienio kalba. Literatūros sąrašas. Priedai.


Baigiamajame darbe analizuojama literatūra apie turizmo ir svetingumo sąveiką, įmonės įvaizdžio formavimą, renginių organizavimą viešbutyje. Analizuojama viešbučio strategija bei kultūrinių renginių trūkūmo įtaką įvazdžiui. Apžvelgiama ir sukonkretinama darbo problema naudojant tyrimo metodus, pateikiamos išvados ir pasiūlymai kartu su realiu ir siūlomu projektu. Darbas apibendrinamas užsienio kalba, pateiktas literatūros sąrašas ir priedai.

Šiais laikais turizmas yra viena iš didžiausių pasaulio industrijų, plėtojamas jau nuo XIX amžiaus turizmas yra neatsiejama žmonių privilegija. Žmonės keliauja tiek poilsio, pažinimo ar darbo reikalais. Siekiant patenkinti didėjančius keliautojų srautus taip pat plečiasi ir apgyvendinimo verslas, kuris yra pagrindinė turizmo dalis.

Apgyvendinimo verslas, kitaip svetingumo indrustrija, auga kartu su turistų srautais bei jų poreikiais. Šiame versle vyraujančios įmonės tokios kaip viešbučiai, moteliai ar turizmo sodybos skiriasi savo paslaugų kokybe bei įvairove, pradedant sveikatingumo centrais, aukščiausios klasės restoranais ir baigiant vietinės aplinkos pramogomis. Siekiant ne tik standartiškai apgyvendinti ar pamaitinti svečią, aukštesnio klasifikavimo viešbučiai stengiasi, kad turistų poreikis pailsėti ar pažinti būtų visiškai patenkintas.

Didelės konkurencijos dėka, viešbučių paslaugų įvairovė ir kokybė pasiekia neregėtas aukštumas. Tobula viešbučio lokacija, puikus aptarnavimas ar nepriekaištingi kambariai šių laikų turistų nenustebins ir tikrai nepaliks nepamirštamų įspudžių, todėl kiekvienas viešbučių tinklas norėdamas pritraukti kuo daugiau klientų stengiasi išsiskirti plėsdami savo paslaugų ratą bei kurdami unikalius savo viešbučio aspektus. Išskirtinumas rinkoje įmonei garantuoja gerą įvaizdį, o tai pasiekti galima tik siekiant savo užsibrėžtų tikslų.

Darbo problema: Kultūrinių renginių stoka riboja viešbučio kuriamą strategiją ir daro neigiamą įtaką įvaizdžiui bei išskirtinumui.

Darbo tikslas: Įvertinti viešbučio „Kempinski“ renginių organizavimo veiklą ir jo įtaką viešbučio įvaizdžiui.

Darbo objektas: Viešbučio „Kempinski Hotel Cathedral Square“ renginių veiklos plėtojimas.

Darbo uždaviniai:

Atlikti turizmo sferos teorinę apžvalgą.

Atlikti svetingumo sferos teorinę apžvalgą.

Naudojant literatūros šaltinius atskleisti temos aktualumą.

Apžvelgti „Kempinski“ viešbučio ypatumus.

Atlikti tyrimus padėsiančius pagrįsti temos aktualumą.

Paruošti projektinę dalį padėsiančią išspręsti darbo problemą.

Pateikti išvadas ir siūlymus.

Siekiant įgyvendinti išsikeltą tikslą bei uždavinius, darbas yra suskirstytas į 3 dalis: Teorinę, tai darbo dalis kurioje analizuojama mokslinė literatūra susijusi su turizmi, apgyvendinimu, įvaizdžio kūrimu ir renginiais. Analitinę, antroje dalyje pristatoma „Kempinski Hotel Cathedral Square“ veikla, struktūra ir renginių organizavimo padėtis. Taip pat antroje dalyje atlikti ir apibendrinti du tyrimai kurie padėjo atskleisti temos aktualumą. Trečioje, projektinėje darbo dalyje, pateikiamos išvados ir realūs siūlymai kurie turėtų įtakos viešbučio veiklai, taip pat pateiktas projektas, kaip vienas iš siūlymų, kuris tiktų darbo problemai kaip sprendimas. Įvade pateikiamas darbo temos aktualumas, objektas, tikslas, uždaviniai bei mokslinio darbo metodai.

Kadangi svetingumo sfera yra neatsiejama turizmo dalis, todėl teorinėje dalyje yra trumpai apžvelgiami pagrindiniai turizmo aspektai. Toliau yra analizuojama, temai aktuali, svetingumo medžiaga. Pristatoma viešbučio veikla, analizuojama įmonės ivaizdžio kurimo teoria, taip pat pristatoma renginių samprata bei renginiai viešbučio aplinkoje. Teorinės dalies pabaigoje pristatomi naudoti tyrimo metodai.

Pirmasis tyrimo metodas – internetinė apklausa. Anketos klausimai susiję su viešbučio paslaugų ir strategijos įtaka įvazdžiui. Apklausos pagalba atskleistas temos aktualumas. Antrasis tyrimas – darbuotojų intervių. Intervavimo pagalba yra pabrėžiama viešbučio strategija ir atskleidžiamos galimybės kurti renginius kurie būtų strategijos atspindys ir teigiamai įtakotų viešbučio įvaizdį.

Šiais laikais turizmas yra viena dažniausiai publikuojamu sąvokų, kaip ir pats turizmas yra paplitęs visame pasaulyje. Jau kelis dešimtmečius turizmas yra mokslinių tyrimų objektas tarp ekonomikos, aplinkosaugos ar infrastruktūrinės plėtros sferų. Kiekvienoje šalyje galima rasti turistų atkeliavusių iš svetur, kaip ir kiekvienoje šalyje galima surasti turizmo informacijos centrus ar suvenyrų parduotuves skirtas būtent atvykstantiems. Turizmas sparčiai plėtojamas jau nuo XIX a. žmonių pasaulyje užima vis didesnę reikšmę.

  • Turizmas Bakalauro darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 52 puslapiai (10314 žodžių)
  • Kolegija
  • Turizmo bakalauro darbai
  • Microsoft Word 317 KB
  • Viešbučio „Kempinski hotel cathedral square“ kultūrinių renginių plėtra
    10 - 8 balsai (-ų)
Viešbučio „Kempinski hotel cathedral square“ kultūrinių renginių plėtra. (2016 m. Sausio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-kempinski-hotel-cathedral-square-kulturiniu-renginiu-pletra.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:14