Viešbučio marketingo komplekso analizė


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Viešbučio „Navalis“ charakteristika. Paslauga. Esminė paslauga. Esamas produktas. Išplėstas produktas. Paskirstymas(vieta). Kainodara. Paklausa. Kaštai. Konkurencija. Kainos nustatymas. Rėmimas. Reklama. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene/Populiarinimas. Asmeniniai pardavimai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiame darbe norime pristatyti ir plačiau panagrinėti mūsų pasiriktą tyrimo objektą - vieną iš apgyvendinimo įstaigų, viešbutį „NAVALIS“. Mes pasirinkome viešbutį “Navalis”, nes tai modernus ir savitas verslo klasės viešbutis “atitinkantis visus geriausio šiuolaikinio viešbučio reikalavimus”.Taip pat, svajodamos kada nors atidaryti savo viešbutį, nusprendėme įsigylinti į „Navalio“ viešbučio marketingo strategiją, nes manome, kad šitas viešbutis yra tas, kurio pavyzdžiu galima sėkti. Tam, kad viešbučio verslas sėkmingai plestųsi toliau, reikia įvertinti esamą situaciją rinkoje,ją ištirti. Apie šį viešbutį mes turesime surinkti duomenis, juos susisteminti, išanalizuoti ir pateikti išvadas. Mūsų tikslas - išanalizuoti viešbučio „ Navalis“ marketingo kompleksą bei įvertinti viešbučio esamą situaciją viešbučio sferos versle ir jį patobulinti naujais pasiūlymais, jei to reikia. Taigi, šio darbo uždaviniai yra šie: 1) išanalizuoti įmonės veiklą, 2) išanalizuoti prekę, kainą, rėmimą bei paskirstymą ir 3) apibūdinti marketingo aplinką ir galimybes patobulinti ją. Uždavinių atlikimas padės numatyti galimus pokyčius, įvertinti veiksnius, darančius įtaką viešbučio plėtojimuisi, bei nustatyti naujus tikslus ir leis viešbučiui „Navalis“ plėsti savo rinką.

Viešbučio marketingo komplekso analizė. (2014 m. Lapkričio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:35