Viešbučio marketingo planas


Marketingo planas kursinis. Viešbučio misija. Marketingo veiksmų planas atsižvelgiant į įmonės tikslus. Marketingo veiksmai ir priemones. Marketingo veiksmų planas atsižvelgiant į įmonės tikslus. Marketingo veiksmu planas. Best western „santaka“ veiklos sritys.. Viesbuciu misija. Best western santaka marketingo planas. Apgyvendinimo marketingo komplekso vertinimas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Makroaplinkos, darančios įtaką ,, best western santaka‘‘ apgyvendinimo įmonės veiklai vertinimas. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. „best western santaka“ apgyvendinimo įmonės marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Swot analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo biudžetas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Viešbučio best western santaka marketingo plano parengimui pasirinktos tos sprendimų alternatyvos, kurios geriausiai atitinka įmonės padėtįteikti kokybiškas apgyvendinimo paslaugas užsienio šalių rinkai bei nedidelei daliai Lietuvos rinkos, visapusiškai tenkinant vartotojų poreikius.

Pagrindinis šio darbo tikslas – ištirti ir apibendrinti viešbučio best western santaka paslaugų situaciją rinkoje ir jos vystymosi tendencijas, vidinius ir išorinius veiksnius, įtakojančius įmonės veiklą.

Remiantis įmonės privalumais, trūkumais, pavojais, galimybėmis ir orientuojantis į nustatytas tikslines rinkas atsižvelgiant į įmonės misiją bei tikslus, paruošiamas viešbučio teikiamų paslaugų rinkoje marketingo planas.

Iš marketingo makroaplinkos išskiriami keli elementai, kurie savo ruožtu taip pat yra iš tam tikros aplinkos. Tai ekonominė, socialinė ir kultūrinė, politinė ir teisinė, mekonominė aplinka- tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, darančiomis įtaką marketingobendras vidaus produktas (bvp). Lietuvos bendras vidaus produktas best western santaka viešbučiui įtakos neturi kadangi didžiausią dalį klientų sudaro užsieniečiai (vokiečiai, japonai, italai). Vokietijoje bvp vienam gyventojui siekia 28 600$, žemiau skurdo ribos gyvenančiųjų duomenų nėra. Japonijoje bvp vienam gyventojui yra 29 400$, o italijoje 27 700$. Iš šių duomenų matyti, jog šiose šalyse pragyvenimo lygis tikrai aukštas, todėl klientams iš šių valstybių, viešbučio siūlomų paslaugų kainos yra prieinamos.

Infliacija. 2005m. Prasidedant vasaros metui jau gegužę pradėjo brangti sezoninės prekės ir paslaugos. Poilsio namų paslaugų kainos išaugo 17,7%, atostogų išvykos pabrango 1,6%. Kavinės, viešbučiai ir restoranai kainas kilstelėjo ne taip smarkiai – per mėnesį jos padidėjo 0,3%. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos birželį, palyginti su geguže, padidėjo 0,1%. Tokio pat dydžio infliacija buvo ir pernai birželį. Brangsta poilsio namų ir viešbučių paslaugos, nes žmonės gali tai sau leisti. Kadangi viešbučiai savo kainas pakėlė tik 0,3%, tai mūsų pasirinktai įmonei, teikiančiai apgyvendinimo paslaugas, tai didelės įtakos neturėjo. Klientai, kurie gali sau leisti apsigyventi žvaigždučių viešbutyje, labai nesureikšmino nedidelio kainų pakilimo.

Nedarbas. 2005m.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 29 puslapiai (5096 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 118 KB
  • Viešbučio marketingo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Viešbučio marketingo planas. (2011 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:46